![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteren neues camera gekauft....ff mee gespeult:
|
|
||||
|
||||
![]() naja, de lader gaat er eens vanaf (even binnen kieken) en de benzine druk omlaag.......65mm poelie gekocht.
Hopelijk over een maand of wat een zeer degelijke schroefset. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Ed. Eerste keer, dat ik je auto heb / had gezien was geloof ik ooit een keer op Strand Horst... Met de C2's en was geloof ik nog niet gespoten.
Wat ik mooi vind is dat je al die jaren al een een bepaalde style hebt die is gebleven en alleen terug te zien is in kleine veranderingen. Een minpuntje.... ![]() Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto, als ik hem zo zie. Hij doet me erg aan die van Hongerlap denken. Maar dat wilde je vast niet horen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee nog niet gespoten, maar volgens mij zag je hem bij herman...zonder blok.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hongerlap? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() even "zoeken" op lid van vwforum.nl , edje.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ah, zat die toch niet hier. En Peter139 misschien ook wel een klein beetje.
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit Edward,
aan welk schroefsetje zit je te denken ??
|
||||
|
||||
![]() weitech, KW, Bildstein.....ik moet mij nog orienteren....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Benzinedruk omlaag ? Stond ie te hoog dan? 65mm Lader aangepast hiervoor of ga je voor de gok dat het goed gaat ![]() Dacht dat ik op de rollenbank bij JD wel heb laten zien hoe snel het mis kan gaan met een kleine poelie. (lader was 1000km oud na revisie)
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik heb de benzine druk omhoog gedaan door het vaatje iets (1 - 2mm) in te drukken waar je retourslang op zit, tussen de bankschroef.
voor die 65mm poelie gaat de lader eerst wel uit elkaar, geen revisie nog....of misschien wel als hij niet in staat is om prestaties te leveren met die poelie. |
|
||||
|
||||
![]() ff dat andere vaatje terug gezet, hij loopt meteen n stuk mooier....top!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat heel erg goed, niet te groot, en zeker niet te klein. Ik maak binnenkort ff een fotootje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat echt goed die eindstukken !
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ziet er best aardig uit Ed.
|
||||
|
||||
![]() gaaf!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() pixels zo wel goed?
een ditje, een datje, een uitlaat stuk hier en straks een schroefset daar.....lader revisie en dan gaat ie weg vrees ik...over ongeveer n jaar ofzo....er komt nu echt een einde aan |
|
||||
|
||||
![]() Hij gaat weg over een jaar???