![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super! Blijft een geweldige kleur!
|
|
||||
|
||||
![]() Prachtig dit vind ik ook een erg mooie auto
![]()
|
|||
|
|||
![]() vandaag de golf verder gemonteerd.. voor 90% klaar.. nog even snel nieuwe wissers besteld, schuifdak en 2dorpels moeten er nog op, een paar kleine stofjes uit polieren en grondig poetsen en klaar....
enigste wat op zicht laat wachten zijn uiteraard de wielen.. :wiggleyes: op maat gemaakte ringen duurt nu eenmaal lang.. 6 tot 8 weken.. maar Maqracing heeft duidelijk gevraagd van vaart achter te zetten, wachten is niet mijn sterkste punt :greddy: Zender Turbo, worden 3 delig gemaakt, incl centerlock. hart wordt zilvergrijs gelakt, de gaten worden zwart gelakt en zilvere boutjes komen in de zwarte gaten. vooraan 8' breed et35 met 1,75' buitenring achteraan 8' et15 met 2.25' buitenring incl oldskool moer paar foto's, natuurlijk de golf nog niet gepoetst. ![]() matte koffersticker.. ![]() wordt vervolgt..
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi project . Geweldige kleur , ben erg benieuwd naar de wielen
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig! Vooral benieuwd naar t totaalplaatje straks.
Begin al te kwijlen, eikeltjesgroen vind ik een van de betere kleuren voor n MK2! |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie wagen!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd.
op maat randen is vrijdag besteld, maandag op de post. 6-8 weken beetje raar.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd, dan zullen ze aan uw randen onmiddellijk begonnen zijn, ofwel veel voorkomende maat !? vorige set randen 8 weken op gewacht ;-/
|
|||
|
|||
![]() vandaag veel kunnen doen aan de mk2
vele nieuwe onderdelen gemonteerd, + grondig gepoetst.. nieuw logo, nog wachtend op het 16V logo ![]() voor de rest staat de golf staat volledig klaar, momenteel staat hij op 17' Monza wielen.. (maar zitten iets te diep in de kas (et35) wachtend op de Zenders .. :-( ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een plaatje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben wel eens benieuwd naar een totaalplaatje Mario
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hoor gewoon maatwerk, kan heel technisch gaan uitleggen, maar elke rand kan zo gemaakt worden, naar opgegeven specs. Zoals ik zei apart verhaal. ben we benieuwd, idee is goed ![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 25-03-2014 at 21:15. |
|
|||
|
|||
![]() ben nog steeds op 2 setten wielen aant wachten.. dan is de MK klaar voor de baan op te gaan.
- Compomotieve TH 8' 17' - Zender Turbo 3 delig Centerlock 8' 17' :-( ondertussen ne nieuwe update :-) 6 X nieuwe Hella's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie koets, maar zit die 2.0 16V er nou wel of niet in..?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is de KR opnieuw opgebouwd en terug erin gekomen.
|
|||
|
|||
![]() Compomotive is naar mijn weten failliet gegaan,dus ik hoop voor je dat die th's gaat lukken
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is overgepakt door een ander firma. daar heb ik ze besteld, ze beweren dat ze volgende week toekomen.. Micha@ idd, terug de KR blok gelegt, augustus komt deze op O platen dan turbo blokske scoren ;-)