![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
amen !! ik ben ook geweest, (van donderdag tot zondag), maar als telkens als je een foto wilt nemen een of andere klotskop voor je door gaat lopen vergaat je de zin snel ![]() ![]() ![]() ![]() ik zal vanavond wat foto's posten van de mooiste auto's die toch wat langer gebleven zijn ![]() ![]() wie begint er al met aftellen voor volgend jaar ?? ![]() mzzl Erik
|
||||
|
||||
![]() Ik was er dit jaar voor het eerst bij, zondag tot vrijdag, de eerste dagen vond ik echt super! Donderdag en vrijdag zijn er wel veel straalbezopen gasten op de been, ik heb me echt ziek gelachen over tegen dranghekken slapende, in de plas liggende Duitsers.
Alleen jammer dat het zo afleid van de mooie auto's. Ik begrijp wel dat je daar niet meer tussen wilt staan of rijden met je mooie VW. Ook vind ik het parkeren in Oostenrijk wel een beetje duur (zelf ondervonden met de auto van Erik M) €240 voor een ochtendje, en dan nog je auto in Klagenfurt op moeten halen... Last edited by Tjeerd : 31-05-2006 at 18:00. Reason: taalfout |
|
||||
|
||||
![]() Weet je wat ook nog eens het mooie is van een halve week eerder gaan?, de prijzen van de hotels zijn lekker laag,ze verwachten dan nog geen vw idioten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb het zelfde ondervonden als Tjeerd was voor mij ook de eerste keer...
was echt super op de donderag vrijdag na dan werd veel te druk en het tupperware gehalte werd hoger... volgend jaar gaan we opzeker weer maar dan 2 weken de week ervoor en de week van... kunnen we nog wat andere dingen gaan doen in de buurt ook de dagen dat er nog weinig is...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Boehoe, had je er problemen mee toen Sebas bij Ronald en mij een wheelie voor de deur van ons pension maakte? Volgens mij niet.......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had Sebas zijn motorfiets bij zich dan? Die Golf 2 diesel op zijn achterwielen zie ik niet helemaal voor me ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik dan gemist, maar beter voor de deur dan op de oprit !
|
|||
|
|||
![]() Mijn Worstenzee foto's zijn ook online
![]() Hier ff een kleine greep.. de rest op http://album.zoom.nl/user/lennartdi...herseeTour2006/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even voor de duidelijkheid, dit is een wheelie:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee Lennart super foto's man....
( Niet omdat die van mij er ook tussen staat) ![]() Zijn er goed uit... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd erg mooie fotoos Lennart! Wat voor camera gebruik je??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet! die raakt de grond met geen van de 4 wielen, alleen de wheely bar wieltjes raken de grond...
|
||||
|
||||
![]() wat de fuk...echt hele mooie foto's man...doe je dit voor je werk of?
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto`s idd, maar dat mag ook wel met een D50
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote: