![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat mooi Wytze!!!! Wat een super wielen, mooi voor de witte!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar niet in een stuiterjetta ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blij dat we niet in de zwarte van LuNaTiK waren.....
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() De wielen staan erg goed Wytze!
Straks wordt het volgens mij weer tijd voor een nieuwe daily driver,deze is straks ook te mooi om dagelijks te gebruiken ! Moet er maar een tdi in je jetta 1 ! ![]() Heb je ook direkt weer een mooi project erbij. ![]() (En die heb je nog niet genoeg . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach er komt binnenkort ook nog een golf 2 td bij ![]() De projecten gaan wel door zo.................... ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by voklswien : 06-05-2007 at 18:32. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weer een diesel ? heb jij goeie vrienden bij de belasting dienst of zo wat ben jij wel niet kwijt aan wegen belasting ![]() gaat de VR6 weg wytze ? Quote:
of een mercedes benz actros 2541 zo lekker rijd ![]() is harder af geveerd dan de jetta oke ik heb een vorm van air ride maar toch Last edited by voklswien : 06-05-2007 at 21:03. |
|
||||
|
||||
![]() Als de golf klaar is (ik moet m eerst hier maar eens hebben staan ...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goeie oefening, nog een kleine week en de reis naar de See kan beginnen!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen gti hebben 4 deurs ? mooi groen makkelijk met kids ![]() ik zoek wel weer een passat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er WEER eens super uit Wytze
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag maar eens de jetta's weer onder handen genomen ,had er geen tijd voor gehad de laatste dagen met al die andere jetta's hier
![]() De nieuw gespoten intercoolerbuizen gemonteerd ,en dat schreeuwde natuurlijk om een testritje! ![]() De camera maar even meegenomen want foto's zeggen natuurlijk meer dan 1000 woorden ,de witte is in ieder geval al klaar voor bergum! met de nieuwe intercoolerbuizen ![]() lekker even met de unipol en megiuars bezig geweest! @ Lennart ,de Snapriot.com sticker! ![]() de rode nog even ,zal vast nog wel een keer gepoetst worden voor de bergumer meeting ! en natuurlijk reclame rijdend voor de VAG meeting !
Last edited by jettaracing : 20-05-2007 at 20:39. |
|
||||
|
||||
![]() Die buizen lijken veel gaver dan ik verwacht had!!!!
VETTTTTTT!! Morgen even in het echt bekijken!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een bakken!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() nog even een picje van de buizen !
![]()
|
|||
|
|||
![]() machtige reclame ..........
![]() vanmiddag even wat van die dingen laten rond strooien in den helder ik zie dat ze er klaar voor zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 3 juni word weer een hoogtepunt voor deze glimmende jetta's!!
supernetjes! |
|
|||
|
|||
![]() mooie jettas Wytze ga zo door.
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik weet dat ik iets raars zeg maar wat wou ik deze auto
graag 1 x zien met een orgineele voor bumper .... let wel ik zeg niet dat ik dit niet mooi vind ![]() maar kan iemand dat foto shoppen ? |