![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo,dat is een mooi stuur.Echt heel gaaf,past mooi bij je interieur
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi stuurtje Kaz!
|
|
||||
|
||||
![]() Stuurtje ziet er goed uit
![]() mooi dat je er blij mee bent ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke gadget zo'n Twingo-dakje! En respect voor de lef om het zelf te doen.
Na het verlagen heb je al veel foto's geplaatst, maar ik mis die RX-en... ![]() errug 'coole b/w-pic', dit! Beter, dit nieuwe stuurtje! Ik zou inderdaad het zwart/grijs thema erin houden, dus verder geen kleur in het interieur. Misschien ook nog het stukje dak, wat je nog hebt rondom je 'open-air', matzwart spuiten? Eventueel hier en daar wat pin-striping zou er trouwens ook wel goed op staan! De stickers is al genoeg over gezegd, maar strax met de zwarte tussenplaat ben je de 'Fryslân-sticker' al kwijt ![]() Ik zou lekker die spatlappen laten zitten, maar wel de uitlaatuitsparing ('gewoon') netjes uitzagen en die trekhaak d'r af halen. Al met al een erg leuke MkII; ga zo door! (bovenstaande zijn gewoon wat ideetjes, maar je moet lekker doen wat JIJ leuk vindt!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 17-01-2010 at 08:15. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Rx`en waen 5x112 achteraf, dus paste niet met de adapters naar 5x100 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ha! Ik zie Metallica op de radio
![]() Wel gewaagde stunt man! ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat er netjes bij zo!
![]()
|
||||
|
||||
![]() nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Kaz!
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Zeer nette Golf!
Mijn 1e Golf had ook die kleur ![]()
|
|||
|
|||
![]() hoe breed zijn deze hoepels?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn 7j breed en hebben een et-waarde van 48 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo vanmorgen even met de auto bezig geweest
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, lekker bezig
![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuk project! Ziet er goed uit op die mini velgen.
![]()