![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thank you! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Triest filmpje.
![]() Grote henkie,s daar hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is toch een volkswagen meetings ![]() Het hoort er gewoon bij of je het nou leuk vind of niet.... topics splitsen ![]() dan plaats je antwoorden en filmpjes in een meeting verslagen topic en nog is het niet goed.. ![]() Zitten hier jongetjes in plaats van mannen? |
|
|||
|
|||
![]() is weer idd erg jammer maar niet onvermijdelijk met grote hoeveelheden drank.
aan de ene kant wel begrijpelijk dat die niet uitstapt.De grote hoeveelheid mensen en je auto onbewaakt achter laten terwijl je neer gemept word geen goede combinatie. |
|
||||
|
||||
![]() Drank maakt meer kapot dan je lief is ..........is alweer een slogan van een paar jaar terug , maar o zo waar helaas !!
|
|||
|
|||
![]() jij niet geweest wytze?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon oogjes dichtdoen en net doen alsof er niks gebeurt. De hele wereld is mooooooooooi.... bloempjes!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slogan sloeg nergens op in die tijd want het is: Drank maakt meer kapot dan een ander lief is ![]() Want een ander is altijds de lul niet diegen die ruzie zoekt want die maken hun niet zo druk hoor om de gevolgen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Stom dat je zo tussen alle mensen in zo gaat rijden, nou is de reactie van die jongens wat overdreven.. na een klap zal hij het ook wel geweten hebben! Vreemdste vind ik dat er alweer niemand ingrijpt, terwijl er zat mensen staan!
Ik zag twee beren broodjes smeren....ik stond er bij en ik keek er naar.....
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad. Hoeveel man zouden daar omheen staan? 200? 300? En maar zorgen dat alles goed op film staat.
Ik vind 't juist goed dat zoiets besproken wordt. Weet je tenminste waar wel en niet te gaan en wat wel en niet te doen als je zelf eens zou gaan. Als iemand een foto van z'n auto hier op 't forum zet, komt er ook negatief commentaar, en als er gehuild wordt roepen de mods dat dat nou eenmaal zo is bij een forum. Nou wordt er dus ook aandacht besteed aan de negatieve punten van zo'n meeting. Prima toch. Of moeten we de NOS gaan bellen, en vragen of ze eens wat minder negatieve berichten willen laten zien? Who gives a fuck about Uruzgan, ik kom daar nooit, en het lijkt me helemaal niet gezellig! Maar 't is wel handig te weten wat daar aan de hand is, om te zorgen dat dat hier niet gebeurt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wel zo ,maar ik heb ook wel kameraden meegemaakt die onder invloed van drank domme dingen hebben gedaan ,en er later niks meer van weten , maar ze wel met grote gevolgen zaten , waar ze niet blij mee waren ...... T is gewoon jammer dat dit soort dingen gebeuren ,maar zolang mensen zich lam blijven zuipen blijven deze dingen gebeuren ![]() Dat is ook één van de redenen dat ik nooit drink , en er ook tegen ben dat mensen zich lam zuipen , ben ik tenminste wel altijd goed bij m'n verstand ipv onder invloed van alcohol . En kan ik nog de beslissing nemen om zulke plekken /evenementen maar uit de weg te gaan op die latere tijdstippen ![]() @ vento tdi, nee, ben niet geweest , geen tijd voor in de planning , met een werkende vrouw ,2 kids en zelf ook nog een baan ![]() Zal nog wel eens de bedoeling worden om er nog eens een keer heen te gaan , lijkt me wel een geweldige ervaring !
|
|||
|
|||
![]() nou volgende keer dan wel gaan he?
Word ook wss de keer dat ik es ga kijkuh met de golf 1 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En hop ik ben terug op mijn basisschool, en dat bedoel ik niet alleen qua taalgebruik. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb jij dan in Vinkeslag op de basisschool gezeten?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Net even op RTL+ gekeken was een verslagje over Worthersee en echt mensen mensen wat een zooi.
Het lijkt echt mooier dan wat het is. Kijk de nederlanders enz (de liefhebbers) zitten in hotels enz verzorgd zeg maar dus die leven eigenlijk in een gouden kooi met de meet,maar als je ziet wat er op de campings etc gebeurt NIET NORMAAL. Nu begrijp ik de politie daar ook. Wat een beesten die duitsers,dit gaat nog eens afgelopen zijn deze meet want inwoners enz hadden er wel een beetje genoeg van. Heel jammer voor zo een meet voor de echte liefhebbers.
|
|||
|
|||
![]() is overal mee he?
Slecht voorbeeld vinden jullie.......... Automaxx was de eerste 2 jaar ook geweldig qua evenement niet qua auto's, maar gewoon alles bij elkaar was echt wel lachen.En nu s der geen reet meer aan door bezopen lui die der handen nie thuis kunnen houden....... |
|
||||
|
||||
![]() Klopt
|
|||
|
|||
![]() Er zijn er altijd een paar die het verpesten voor de rest.
En dat veranderd nooit...............ben ik bang |
|
||||
|
||||
![]() Overal gebeurt weleens wat,gaat mij niet tegen houden om toch eens te gaan kijken daar,heb namelijk ook heel veel positieve verhalen gehoord.
Blijft natuurlijk wel jammer dat door dit soort dingen soms meetings niet meer plaats kunnen vinden. |