![]() |
|
||||
|
||||
![]() okay,ik kom dus iets hoger te liggen...vind het wel errug ruig zoals jouw auto staat/stond
![]() ik wil de bovenkant van de banden (net als jou) iets in de kassen hebben liggen,niet van die wieltjes die heel diep in de kas zitten,dan word je hier om de haverklap aangehouden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
paar reacties naar boven staat een foto van een van de wielen ![]() die had ik nog liggen met splinternieuwe banden dusja...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tsja,ik heb vier auto's.... om nou onder alle vier voor een fortuin aan wielen te schroeven word me iets te gek. dit is gewoon een daily,moet er leuk uitzien voor niet teveel centen. daarbij, ik vind het leuke wieltjes,lekker ouderwets. maargoed we zullen zien hoe jij het doet als je een eigen huis hebt,een klusschuur huurt en 4 auto's op je naam waarvan 1 groot project waar de nodige muntjes in gaan zitten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ho ho .. what's up with the Hostility?
Misschien kan je anders gewoon 1 auto afmaken voor je aan een andere begint, 't is maar een idee ![]() Overigens acht ik de kans aanwezig dat in mijn project meer muntjes zitten dan in al jou projecten samen ![]()
|
||||
|
||||
![]() dan word het tijd dat je dat project op vf neerzet,zover ik weet heb je een mk4?
en misschien heb ik wel een vrouw thuiszitten die het fijn vind om met de auto boodschappen te doen(auto 1),heb ik zelf wel een auto nodig om op m'n werk te komen(auto2) en er voor de zonnige zondagen wel een audi bij(auto3) die gestald staat in een (gehuurde) schuur. auto 4 is het mk2 project,als je een beetje op de hoogte bent kun je ook best wel zien dat daar meer centjes in (gaan) zitten als die halfbakken racer van jullie die je van de week in 2 uur in originele staat teruggezet hebt. maar dat maakt niet uit,want jij bent hier de slimmerik,je hebt een fototoestel en gestudeerd ![]() jammer dat je jezelf weer zo te kijk zet,al deed je alleen maar eens de moeite om te kijken naar wat erachter een projekt gebeurt.laat ik het zo zeggen,ik heb meer respect voor jongens met een eigen huis,een gezinnetje en een mk3 die als manusje van alles in gebruik is en van het overgebleven vakantiegeld is voorzien van een set sebrings en eeen v-maxx setje dan voor jochies die sóchtends uit moeders ledikantje kruipen en van hun centjes een paar plofzakken LATEN monteren en ook nog de held uithangen met hints hoeveel het wel niet gekost heeft allemaal. en nou weer on-topic.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat doe je nou aangebrand dan? Enige wat ik doe is mijn mening geven hoor, als jij gaat katten kan ik dat ook..
imo zet jij jezelf meer te kijk dan ik, jij bent namelijk degene die met die reply hierboven geen respect toont ![]() Ik zal het goede voorbeeld wel geven en er verders niet meer op ingaan ![]() ps. om dit soort gezeik post ik mijn projecten niet meer, je kan het namelijk toch nooit goed doen blijkt wel weer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik post toch ook al mijn projecten. en natuurlijk krijg ik ook wel eens kritiek. maar je kan er mee om gaan of niet hè... ik post nog steeds, jij niet meer ![]() ontopic ligt ie al plat? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus je wil geen kritiek krijgen, maar wel kritiek leveren op anderen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee,ik hoop donderdag avond de schroefset eronder te fietsen....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je met deze reply tóch gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kritiek is niet erg, maar dit is gezeik en geen kritiek.. Ik post ook nog steeds, zie postcount.. alleen wat selectiever.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
knap hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer van je lies...
Ik had wel verwacht dat de jetta al op zijn bek lag... Maar er moet ook gewerkt worden... ik wacht rustig af... wieltjes zijn van de polo geweest toch??? is ongeveer de zelfde tijd... Als daily ben ik ook doorgedraait met de TD... wielen vooral, maar goed ik had de volvo 245 verkocht... Om nog even in the haken op de reacties hierboven... Mijn M3 is ook betaald met centjes toen ik in de "wieg"lag bij moeders... Het leven is duur zat... ik heb ook 5 auto's waarvan 2 in de belasting en verzekering zitten... anders werk je voor de hobby...
|
||||
|
||||
![]() ja is wel klote,loop ik al een paar jaar mee te hannesen.gaat soms heel lang goed en dan ineens krijg ik de ene poot niet meer voor de andere.
wielen heb ik over van de polo idd....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
schrap mij dan ook gauw uit je lijstje ![]()
|
|||
|
|||
![]() hier gaat het goed zie ik!
pul leuk ding man!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
help mij anders effe donderdag ![]() ![]() ![]() even de schroefset en wielen eronder.