![]() |
|
|||
|
|||
![]() top man dat die gelijk lekker start kunnen we miss volgende week eens gaan bollen als Funky de road op mag en ik ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja jij ook ja hahaha..
Even een shootje doen met die van Frank. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
krijg nou wat de sletta van frank ![]() ![]() ![]()
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog een kleine olie lekkage opgelost, doordat ik de mechanische pomp niet meer gebruikte, was deze droog gelopen en het membraan gescheurd. Dus liep via de pomp mooi de olie weg. Dit heb ik op gelost door een plaatje van 5mm dik aluminium op maat te maken en die er tegen te zetten met een pakking. Dit werkt super. Dadelijk even olie peilen en bij vullen en dan moet het goed zijn.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bij Edwin bezig geweest, aan de Golf van hem gewerkt, maar echt alles zat tegen, maar goed ook die dagen heb je. Nu had ik me gisteren de uitlaad onder de wagen uit gereden bij Nigel thuis, op het stoepje. Dus die heb ik vandaag maar eens gerepareerd nu is die en dicht en ook nog eens minder laag, dus beter om rond te rijden op standje veel te laag.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Net gespot bij de McDonalds in Sittard. Hele nette Jetta hoor!
|
|||
|
|||
![]() morgen te bewonderen in friesland??
|
||||
|
||||
![]() Nee sorry, ik heb nog een klein probleempje wat moet worden opgelost, de sensor in de radiator is nog niet goed, de ven slaat niet aan. Anders hadden we misschien wel ernaar toe gehobbeld.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, daar ben ik langs gekomen daar maar man wat is die weg daar slecht. Kon niet eens fatsoenlijk over dat stukje asfalt heen, zonder de grond te raken. Gr Ronnie en bedankt voor het compliment.
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk met de motor, doet de sensor het al weer?
![]() In 2009 geschoten, in Nijverdal bij de VW-Speed meeting... |
|
||||
|
||||
![]() Vette foto man, Ruben die mag je me wel even doormailen als je wilt.
Weet niet of je me mail adres hebt anders Pb je me maar even. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Sensor is nog even een probleem maar besteld en ik heb het nu even opgelost door hem door te verbinden dus rijden kan ik wel.
Daarom dus vandaag even een paar foto's geschoten. Ik ben echt tevreden met het resultaat, hij klinkt super rijd lekker, alleen nog even af laten stellen aangezien hij nu nog meer zuipt dan ik en dat is niet de bedoeling. Maar ook dit is al geregeld. Gr Ronnie Edit: ik zag net dat ik de motor ombouw gedaan heb in 4weken en 1 dag. Van 13-3-2011 tot 14-4-2011, Dacht dat dat wel een mooie tijd was voor een compleet nieuw opgebouwd motorblok.
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 18-04-2011 at 23:16. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is die jetta te koop/ te huur omdat ik daar van die bordjes bij zie staan ![]() ![]() ![]() ![]()
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
![]() Nee echt niet..Deze gaat voorlopig nog niet weg, we gaan dit jaar samen weer voor de bekers hé Bobbel.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() staat er weer zeer deftig bij zo man
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() topfoto's!! netjes gedaan!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We gaan binnenkort als jij en Ivo legaal mogen rijden even een stukje rijden en wat foto's schieten, en EuroSunday's dan gaat de sletta toch wel mee neem ik aan hé? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() als het goed is wordt hij komende week gekeurd dus dat is wel de bedoeling
![]() Gaan we snel eens foto's schieten met de sletta's en ivo's nieuwe aanwinst
|
||||
|
||||
![]() Man Ronnie, ik heb weer wat gemist zo te zien. Ziet er echt super uit dat blokkie!
Netjes gewerkt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie foto`s ron!