![]() |
|
||||
|
||||
![]() En daar is ie weer, altijd fijn om hier weer een update te zien!
Wat een indrukwekkende zoektocht, maar met resultaat!
|
||||
|
||||
![]() Wel mooi dat ze je allemaal zo willen helpen, zegt toch wel weer iet over het merk vind ik
|
||||
|
||||
![]() vind ik eerlijk gezegd niks voor VW, normaal is het opzoeken van een onderdeel nummertje al teveel moeite. Jij hebt zeker een goeie relatie opgebouwd met de onderdelen balie...
|
||||
|
||||
![]() Moet toegeven dat bij de dealer aan de balie wel enige discussie nodig was.
Die mannen weten het altijd beter. Begon al met het feit dat volgens hem er geen T3 transporters zijn met 5 cylinders gemaakt door Volkswagen zelf. Maar toen ik eenmaal voorbij de dealer was ging het prima. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Maakte het contact met de diverse bedrijven een stuk makkelijker. Is het voor hen ook niet nodig om het uit te gaan zoeken want dan wordt het wel moeilijk ![]() ![]() ![]() Bart |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat je weer wat verder bent in je project!
Quote:
Kan nou niet zeggen dat ik hier last van heb bij de lokale dealer, bij de nieuwe Audi trouwens ook niet. wat ik wel een beetje verwachtte. Zal dus wel aan de dealer liggen...
|
||||
|
||||
![]() mooi blokje
![]() Quote:
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) Last edited by Richard : 23-01-2009 at 13:20. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() petje af voor dit project volg u al een paar maanden op de voet www.vwpatrol.be groeten Rud ps 1967 was een goed jaar daarom misschien |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over dat gestoord vergis je, je. Ik begin morgen aan mijn laatste stagedag (van een half jaar) bij VW in WOB. Daar zijn ze allemaal net zo gek als wij. Mijn begeleider heeft bv. in zijn tijd een VR6 turbo met 500pk gebouwd. Een andere collega van 50 rijd alleen maar Mk2. Er hangt een poster van een T2 met Porsche velgen aan de muur, ga maar door... Kortom, als je voorbij de mensen bent die er alleen maar zitten om hun loon te beuren dan zit je perfect bij VW! |
|
||||
|
||||
![]() De motor er maar eens ingehange..........
![]() Komt nog mooi uit zou ik zeggen ![]() Kan ik met het frame rond de motor beginnen en de motor- en versnellingsbak steunen te plaatsen ![]() ![]() ![]() Bart |
|
||||
|
||||
![]() wow
|
||||
|
||||
![]() Hee Bart met die motor die zover uitsteekt wordt het nooit een sleeper
![]() top man! ![]() Michael
|
||||
|
||||
![]() Woei, ik had al een tijd niet gekeken, maar dit is echt cool!
![]() Waar hoort dat koppelingshuis origineel op? T3 of Audi? Valt me inderdaad ook erg mee dat ze dat koppelingshuis op hebben weten te duiken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Koppelingshuis komt origineel van een T3 Transporter uit Zuid Afrika. Toen ze zijn gestopt met het bouwen van de T3 in de rest van de wereld zijn ze doorgegaan in Zuid Afrika. Geloof tot aan 2004
![]() Daar hebben ze toen 2.3L en 2.6L 5 Cylinders ingebouwd. Deze motoeren hebben dezelfde bout patroon als de V6 ![]() Bart |
|
||||
|
||||
![]() Zo gaaf! Go Bart
![]()
|
||||
|
||||
![]() ruig project!! blijf t zeker volge
![]()
|
|||
|
|||
![]() wow echt een mooi staaltje vakmanschap. Wat doe je voor werk dat je al dat soort dingen doet/kan. Succes met de verdere bouw
|
|||
|
|||
![]() hoe ver staat dit project trouwens ???
|
||||
|
||||
![]() Laatst een filmpje gezien van een Kever met een V8 op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=jKqA...feature=related
Ook mooi om het blokje zo in te bouwen. Al maakt 't mij niet heel veel uit hoe een V8 in een Kever zit, als er een V8 in een Kever zit. ![]()