![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee marcel,
ik vroeg me af waar jij die tankdop/klep vandaan hebt?? wil ook zoiets doen bij mijn caddy mk1!! gr jos. |
|
||||
|
||||
![]() staat op pagina 4. autostyle
|
|||
|
|||
![]() hierbij nog een paar foto's van mn bbsjes, randen moeten nog gepolijst worden
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() update
nog een gat in de bodem, ontluchtings slang verlegt, en een gat geboort voor aansluiting van de ontluchting, morgen ff het pijpje er op lassen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoooo tussen alles door ben ik zaterdag toch nog even met de deuren bezig geweest:
eerst de oude deur maar eens opgehaald ![]() alles wat er in zit er uit halen ![]() hier moet het allemaal weer in komen ![]() het begin is er ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, ziet er knap uit. Binnenkant niet meegespoten?
|
|||
|
|||
![]() nope, binnenkant niet, motorruimte komt nog een keer, als er een andere motor in komt
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff eindelijk weer een update erg druk geweest met beunen de laatste tijd, tja er zullen ook een beetje knaken binnen moeten komen... vanavond begonnen met de linker deur beugeltje gemaakt waar de deuropener aan komt ![]() zo moet ie komen, morgen op mn werk ff lassen ![]() de toekomstige deur opener ![]() ruitje en lijst er weer in ![]() de donordeur ![]() spiegel en styltje ff spuiten ![]() en ze zijn weer zwart ![]() die kunnen vanacht lekker drogen,, kan ik ze morgen monteren |
|
|||
|
|||
![]() ja ja we gaan gestaagd door..........
achterkant nu ![]() jaaaaaaaa we kunnen al bijna weer tanken ![]() nu aan de binnenzijde aansluiten, heb ook een aansluiting voor de ontluchting/retour ![]() en de deur begint ook wat te worden, heb de hevel van het slot verlengt zodat de deurpopper hem kan openen ![]() tot zo ver maar weer |
|
||||
|
||||
![]() mooi gedaan met de tankklep aan de binnenkant van de kofferbak dat bevalt me erg goed zo
complimenten daar voor. |
|
|||
|
|||
![]() zooooo
was ie weer deur popper gemonteerd ![]() wisser motor en arm gemonteerd ![]() en bezig om de vulhals aan te sluiten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() even een paar oldschool wieletjes gepast
![]() ![]() ![]() ![]() even een steuntje gemaakt voor de popper van de achterklep ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha mooie wielen hoor, ik heb die ook alleen in nieuwstaat.
Maar zo'n mooie cabby heb ik niet. (jaloers!!!!) Veel succes ermee.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() update
achterzijde klaar ![]() even jullie mening, waar zal ik dit embleem plakken: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() knop voor de ontgrendeling van de kofferklep ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik dat midden op de klep wel erg gaaf...
maar zou het wel met dubbelzijdig tape doen, kan hij er ooit weer af
|
|||
|
|||
![]() ik zou m op mijn kamer hangen.... gewoon zonde om zo'n mega plaat op zo'n mooie wagen te zetten....
en als je m er toch op wil...... ik zeg: "in de grille" |
|
||||
|
||||
![]() wel ff die C eraf breken
|
|||
|
|||
![]() Hoezo de C van cabrio draf breken
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() gewoon geen logo vind ik persoonlijk het mooist maar verder mooie cabby
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, geen logo plakken, dat is afbreuk van de carbio.
|
|
|||
|
|||
![]() als die er op komt, komt ie op de grill, maar ik twijfel nog......
de tijd zal het leren ![]() |