![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom je dan eens je deurpanelen halen?
![]() ![]() De Passat word wel een leuk ding zo! ben benieuwd naar het totaal plaatje.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wim die panelen kom ik deze maand bij je halen, beloofd!
Gisterenavond nog even snel een fotootje gemaakt na t verlagen; ![]() Hij lijkt niet zo heel laag, maar vergelijk 't eens met hoe ie eerst stond ![]() Achterkant had ik weer omhoog gedraaid, die zakt nog 4 cm. Morgen heb ik weer vrij genomen om de Audi 80 veerschotels te monteren, die heb ik vanochtend meteen besteld. De JOM veerschotels pasten namelijk voor geen meter, ik denk dat ie met deze schotels eerder hoger dan lager staat vergeleken met originele schotels. Miskoopje dus, maar ach die verkoop ik wel weer op Marktplaats ![]() Ook nieuw schuim voor de zitting en de leuning van de bestuurdersstoel was nog leverbaar, ook meteen meebesteld. Kan ik een poging wagen mn stoel te restaureren, ding is nu redelijk funest voor mn rug ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aardig eind gezakt inderdaad
![]()
|
||||
|
||||
![]() 't Zou idd ongeveer 8cm moeten zijn, al vertrouw ik die JOM veerschotels voor geen meter. Ik heb het idee dat als ik deze morgen vervangen voor type 89 schotels, de auto nog een beetje zakt. Ik denk dat ie ook nog wel een beetje moet inzakken. Ik had m ook wel iets lager verwacht eigenlijk, maar ja, zo valt er iig nog prima mee te rijden.
Het comfort valt me alles mee ook ![]() Wat voor banden had jij om dat G60 staal heen, Gijs? 195/45-15? Die zijn ook een stukje lager dan 165/80-13, wat er nu bij mij om zit...scheelt 4 cm ongeveer in diameter ![]() Last edited by Arne : 16-03-2009 at 15:52. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik ben van mijn angst voor -60 af, ga ook voor de -75! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jep, op die foto had ik 195/45-15. Scheeld inderdaad aanzienlijk vergeleken jou 13"ers
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook weer opgelost dus, dan zitten we inderdaad op ongeveer dezelfde hoogte. Ik zit nu een beetje te twijfelen aan wat er voor banden voor op komen, 165/40-17, 185/35-17 of 195/40-17....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zowiezo voor een breder loopvlak gaan en 185/35-17 kiezen (is qua diameter bijna gelijk aan 195/45-15) . Tevens heb je dan net een kleine diameter dan origineel, dus lager
![]()
|
||||
|
||||
![]() Arne, niet de hoogte voor en na de tijd opgemeten?
Maar lijkt wel netjes. |
|
||||
|
||||
![]() Neuh, heb niet gemeten, het is toch een vaste set dus veel eraan veranderen kan ik niet
![]() Gisteren lekker een dagje vrij, ik heb Audi veerschotels gemonteerd ipv de JOM exemplaren. Past een stuk beter, auto is wel ietsje hoger aan de voorzijde nu. Ook de schroefset achter weer naar beneden gedraaid achter, ik heb nog 3 cm draad over. Probleem is nu weer dat de uitlaat op de achterbrug rammelt, ga dit weekend nieuwe uitlaatrubbers monteren en de schroefset cm voor cm omhoog zetten totdat de rammel weg is. Het rijdt verder prima, moet wel nodig uitgelijnd worden. Verder heb ik gisteren de bedrading van de oliedrukschakelaars aangesloten zoals t zou moeten volgens het stroomloopschema, nieuwe benzineslangen gemonteerd en de volledig verweerde sierlijsten van de achterste ramen gehaald. En dit weekend staan de achterremmen op t programma, ik denk dat ik deze helemaal ga reviseren, nieuwe trommels, voeringen, en remcylinders. Maar eerst even meten en kijken wat ik precies nodig heb. Als dat klaar is moet de auto technisch wel in staat zijn om Italie te kunnen bereiken, en ons ook weer terug te brengen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je bent er maar druk mee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat betreft uitlaat ophangrubbers; koop originele van VW! Die gaan 10x langer mee dan die prut bij de automaterialenzaak én de uitlaat hangt veel beter onder de auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd ja, ik heb ze al klaarliggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen arne, ik ben jaloers op jou kofferruimte
![]() en ik ga deze zomer ook zo'n carburateur bestellen, in engeland dan... wanneer komen die andere wielen?
|
||||
|
||||
![]() Tja voorlopig nog niet. De auto is woensdag van de krik geschoten, en op t voorscherm geland
![]() |
|
||||
|
||||
![]() aaij das minder. ik leg er altijd 1 of 2 oude wielen onder zodat niet aleen de auto veilig staat ,maar meer omdat ik er dan ook veilig onder lig
![]() maar wel weer mooi dat je de andere plekjes ook gelijk mee kunt nemen.
|
||||
|
||||
![]() Ik was onderweg toen t gebeurde, dus had alleen een noodkrikje bij me, klote ding.
|
|
||||
|
||||
![]() o vandaar
|
||||
|
||||
![]() hoe 'praktisch' zijn schroefpootjes van zon golfje2?
ik heb van duitse ebay achter verlagingsveren, maar ten eerste is de rechter slapper dan de linker, dus na n drempel schommelt ie wat naar beneden rechts, en met wat lading hangt ie rechts lager... en over t praktsiche dus: lading. ben ermee op wintersport geweest met 4 neuzen, maar dan ligt ie toch aardig op zn gat ![]() houden schroefpootjes t wat stugger? dus zakken ze minder bij het meezeulen van gewicht? of kan ik beter orgi versterkte veren op mn verlaagde dempers knallen?? iemand ervaring?
|
||||
|
||||
![]() Schroefpoten zijn een heel stuk stugger. Ik ben laatst een kuub of 2 grof vuil weg wezen brengen met de Passat, en hij hing maar amper naar achteren
![]() |