![]() |
|
View Poll Results: Wat is het nieuwe shop artikel? | |||
Insteek hoesje of lederen mapje voor autopapieren |
![]() ![]() ![]() |
166 | 32.87% |
Blocknote |
![]() ![]() ![]() |
13 | 2.57% |
Motorsport sticker voor donateurs terug |
![]() ![]() ![]() |
42 | 8.32% |
Muismat |
![]() ![]() ![]() |
43 | 8.51% |
Profieldieptemeter |
![]() ![]() ![]() |
38 | 7.52% |
Bodywarmer |
![]() ![]() ![]() |
54 | 10.69% |
Baseball cap (flexfit) |
![]() ![]() ![]() |
55 | 10.89% |
Poloshirt |
![]() ![]() ![]() |
69 | 13.66% |
Antenneballetje |
![]() ![]() ![]() |
58 | 11.49% |
Sleutelhanger |
![]() ![]() ![]() |
81 | 16.04% |
Aansteker |
![]() ![]() ![]() |
32 | 6.34% |
Geurboom |
![]() ![]() ![]() |
65 | 12.87% |
Windjack |
![]() ![]() ![]() |
34 | 6.73% |
Muts |
![]() ![]() ![]() |
58 | 11.49% |
Kalender |
![]() ![]() ![]() |
49 | 9.70% |
IJskrabber |
![]() ![]() ![]() |
35 | 6.93% |
Rompertje voor de kids |
![]() ![]() ![]() |
42 | 8.32% |
Vest met rits, klein logo op de borst. |
![]() ![]() ![]() |
67 | 13.27% |
Multiple Choice Poll. Voters: 505. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wel heel erg flauw ![]() Quote:
Dit ook, een beetje dan toch. Na trappen is niet netjes, ookal smeekte ze er 150 keer per dag om. |
|
||||
|
||||
![]() was niet bedoeld als natrappen..
Muts is hier igg niet echt een scheldwoord.. Ik bedoelde het iig niet als zodanig.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat beide dames weten wie het zegt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker Heleen.. Bien heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar als ik op d'r hyves afga zit ze tegenwoordig tussen de Alfa's
|
||||
|
||||
![]() Lanyard sleutelhanger met het lettertype wat ook op de promobile staat.
Baseballcap flexfitt bruin ook met het promobile lettertype maar niet in het midden van de pet maar van midden naar zijkant(das een kwaliteits product) Zou ik meteen beide kopen ![]() En natuurlijk de kalender elke maand een waardeering voor een lid ![]()
|
||||
|
||||
![]() die baseballcap klinkt erg goed..
Ben al naar flexfit wezen zoeken, maar onbedrukte zijn vaak van matige kwaliteit. Dus als iemand daar een tip voor heeft.
|
|||
|
|||
![]() Linnen tas
kan elke morgen de brood trommel mooi in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ontwerper in hart en nieren he hahaha ![]() Nee geintje maar klopt wel moet wel kwalteit zijn geen stakingspet ![]() En ik denk zelfs wel dat jullie ze aan amerikanen enz verkopen vooral omdat ze aircooled enz uitstralen met het bruine en lettertype enz. Kijk anderen doen het met caps en shirts dan kunnen jullie het ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk maar in het int. gedeelte.. er lopen al een aantal yanks in VF shirts.
![]()
|
||||
|
||||
![]() I know
![]() Maar het was maar een idee.
|
|||
|
|||
![]() soort gti logo voor in de grill alleen dan met de tekst Volksforum mooi oldschool letters
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Crea! Alleen die kosten zijn erg hoog weet ik uit eigen ervaring, plastic mal etc zet kosten, erg duur. Maar wel een erg leuk idee! Ik zou dat nl in mijn grille prikken als het bestond. |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n grill logo kan misschien wel gemaakt worden met cnc? Heb er geen ervaring mee, maar misschien toch een idee. Vind het een leuk idee, ondanks dat het niet echt passend is voor mijn huidige auto.
Vind trouwens het motorsport/volksforum logo erg gaaf, misschien dat het op een of meerdere producten terug kan komen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook niet. (Sorrie Heleen)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoiets dus zeg maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had vanmorgen nog een paar ideeën, namelijk:
- Volksforum USB-stick - Volksforum pennen(set) - Volksforum paraplu - Volksforum wielsloten tasje (om rammelvrij een setje bouten en wielslot mee te nemen) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tobi van hier op 't forum heeft die dienst een tijdje aangeboden, en kan dat nog steeds wel doen. Tip voor de organisatie, als die logo's ervan komen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier een ontwerpje om een beeld te vormen: alleen het volkswagen logo moet nog even netjes gemaakt worden
![]() Zo eentje zou ik best op m'n grill willen hebben hoor! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die deed waterstraalsnijden toch? Ik heb hem een half jaar geleden nog gevraagd. Toen was net zijn contactpersoon bij het bedrijf weg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
X2 ![]() Wel met blauwe omlijning natuurlijk. ![]() |