![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat m'n F&I een GTI is vind ik persoonllijk een rode bies op de grill niet misstaan.
Dus ff crea bea geweest ![]() 1e grondlaag ![]() 1e laklaag ![]() Topfinish ![]() ![]() Kleur van de bies is RAL 3000 Feuerrot ![]() En ook de onderste lijst op kleur gespoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nu ik toch bezig was ook maar ff de spoilert van het open dakje in kleur gespoten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 07-11-2010 at 19:04. Reason: Adding pica |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]() Heb jij een spuitbus lak laten mengen? Ze zijn zo niet te krijgen in LC4V
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kun je lijk mij ook niet zo krijgen ![]() ![]() Mooie updates, gaat de auto zeker goed doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ThnQ ![]() Ja,dat klopt. Heb ik laten mengen.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Spultje ligt mooi uit te harden bij aangenaam temperatuurtje dus binnenkort pica's van het eindresultaat als het gemonteerd is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx! Ik ga er wel van uit! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beetje donker maar dit is het resultaat. Binnenkort betere pic's
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, auto wordt steeds mooier.
maarre wie is toch die man die ernaast zit????
|
||||
|
||||
![]() ...zeker iemand 50 geworden...?!
Ik ben geen fan van rode randjes op een fire and ice; al is het een GTI..., maar je hebt het wel netjes gedaan!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, ff weer een update.
Zag op een meet een mkII met blauw verlichte schakelaars. Dat leek mij ook wel wat,mede omdat zo'n schakelaar makkelijk te vervangen is. Dus op zoek gegaan naar de juiste LED's en gevonden ![]() Het resultaat: ![]() Handig zo'n collega op de elektro afdeling ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf!
Mijn dashboardverlichting mag ook wel een ander kleurtje ![]() Zouden er ook paarse ledjes op de markt zijn?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaaf hè! Haha,paars heb ik ook nog aan gedacht. Maar blauw is gangbaar en ook typisch VW ![]() Beetje jammer dat ik maar 3 schakelaars heb ![]() Als ik een andere tellerbak kan bemachtigen wil ik daar ook blauwe verlichting in hebben. M'n Pioneer autoradio moet er nog steeds in maar,die heeft ook blauw licht ![]() En het interieur is toch blauw/paars ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt je kachel-unit, de binnenverlichting en je dashboardkastje ook nog de juiste kleur verlichting geven... ![]() @maddie: paarse LED-jes bestaan idd ook wel!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Hoi René,
Die kachelunit heb ik al uit elkaar gehad en daar zit een een LEDje in met twee pennetjes voor de stekker aan de kabelboom. En dat is 1 geheel,het is zeg maar in elkaar gesmolten. Zijn daar andere kleuren voor verkrijgbaar? Dan zal ik eens even kijken.. Alles in 1 kleur maakt natuurlijk een mooi geheel ![]() Verder ben ik nog bezig om een stuur te bemachtigen. Zo 1 wil ik graag. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...nee, dat zal je echt zelf in elkaar moeten knutselen ![]() Ik zou links (koud) een blauwe LED plaatsen en rechts (warm) een rode LED; Je krijgt dan het 'special effect' dat naast de luchtstroom het licht ook in kleur overgaat van 'koud' naar 'warm': blauw> paarsig> rood ('t is maar een ideetje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha,ja zoiets dacht ik ook al. Dat is ook wel vet. Ik heb ergens al een keer een how to daarover gelezen hier op het forum geloof ik. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb ik nog wel zon stuur voor je liggen zal het even voor je nakijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou geweldig zijn! ![]() Kiek moar eem ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan,na een poosje gezocht te hebben eindelijk een origineel stuurtje in leder weten te bemachtigen!
![]() En ook een ander tellerbakje gemonteerd i.v.m defecte toerenteller. Dus die doet het ook weer ![]() Alleen nu de MFA nog...Ligt waarschijnlijk aan de hendel. ![]() Het resultaat: ![]() Groeten Jarno |