![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project, ik ben wel benieuwd naar de kleur!
Wel ideaal zo dat stralen en in de epoxy.
|
|||
|
|||
![]() Ik kan niet wachten op het moment dat ik in dit stadium ben,ziet er nu al goed uit,ik zou zeggen gewoon wit lekker motorsport
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou idd ook voor wit gaan , lekker racy en makkelijk bij te houden .
Alle aangebouwde artikellen komen ook mooi tot hun recht op een witte auto , steekt mooi af. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe light weight issie nog? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() volg je nog steeds zie je wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
Aantal jaren terug had ik hier een E21 carrosserie die ook gestraald was. Bleef ook steeds maar overal grit wegkomen, kwam geen einde aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @skywalker & ron
dat is idd 1 van de kleuren waar ik over denk ![]() @arnus ik weet niet precies wat de kooi weegt, maar volgens mijn schattingen kom ik nog steeds net onder de 700kg ![]() ![]() @lieuwe komt idd nog steeds geen einde aan! ![]() @ granddad Gelukkig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project! Ben benieuwd naar als hij helemaal af is!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey Frank hoe is het met het toekomstige circuit monster?
Ik heb gister de eerste meters van 5 versnellingen gereden, wat een verademing zeg. De steun past uiteraard briljant. Ik schaam me wel aangezien de steun mooier is dat de rest van de auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prima, ben alle naden op de bodem in de kit aan het zetten, heb meteen respect voor de mensen die keukens en badkamers zo netjes kunnen afkitten, wat een geklier
mooi dat ie bevalt! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar heb ik altijd piet kit voor ![]() ![]() http://www.pietkit.nl/
|
||||
|
||||
![]() 2 stripjes afplaktape eromheen die je er na het afstrijken weer aftrekt.. bam superstrakke kitrand.. (tenminste... in de keuken dan)
|
|||
|
|||
![]() Afplaktapje en een vinger vol zeepsopwater. Moet dat voor me werk wel eens doen, dus ken t geklieder.
|
|
|||
|
|||
![]() werk eens door hier frank....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog 1 avondje dan is t kitten af
![]() gaat wel meer tijd in zitten dan je denkt! ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 12-10-2011 at 07:19. |
|
||||
|
||||
![]() Zooooo kitten is af!
afplaktape en zeepsopwater gecombineerd werkte goed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kwam van de week ook nog een nieuw setje alu stuurhuis klembeugels binnen, om hier ook de ongewenste flex uit te halen, oud vs nieuw: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit...gauw verder
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker! dat kitten is ook geen reet aan |
|
||||
|
||||
![]() mag geen reet aan zijn, maar ziet er wel weer netjes uit
we gaan de wintermaandjes weer in dus laat die update's maar komen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit! Zonde om er straks mee te rijden
![]()