![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is wel een hele aparte golf 1 ja. Zo heb ik ze nog nooit gezien
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() word zo langzamerhand een beetje zat van zulke topics.......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zo heel gruwelijk is dit ding niet. Normale bumper er op en je hebt wel weer een prima auto.
|
|||
|
|||
![]() "met heele mooi voor bumper zeer zeldzaam bijna nie in nederland "
smaken verschillen,maar ik zen content dak zulke dingen niet elke dag kan zien ze.... hopelijk blijven ze "zeer zeldzaam"! voor de rest is hij niet lelijk. grtz |
|
|||
|
|||
![]() Krijgt de gemiddelde jongere tegenwoordig nog wel fatsoenlijk nederlands op school????
sjezus niet alleen op Mp ook op de diverse fora........ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat vraag ik me soms ook af. Zo moeilijk is dat toch niet om enigzins normaal en leesbaar te typen/schrijven. En ik begrijp best dat sommige mensen last van dyslexie hebben. Maar als je een heel verhaal intypt gooi er dan een spellingscontrole overheen. Kleine moeite toch? En dan wil ik nog niet eens beginnen over die breezah taal... ![]()
|
||||
|
||||
![]() die gozer kan nie schrijven nie en nie typen nie
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij vind tegenwoordig iedereen wie geen zin heeft op school gehad dat ie Dyslexie heeft! De mensen die dat echt hebben haal je er makkelijk uit! die maken hele andere spellingsfouten dan zulke gasten. Dat is over het algemeen gewoon de ziekte van wiet lekker sloom.. en dan zeggen dat zulke middelen gebruiken geen kwaad kan op je gezondheid... ![]() Als ik zulke advertenties lees dan houd het voor mij al gelijk op! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
't Stoort mij ook steeds meer. SMS, email en MSN en dat soort rommel verknoeit dat kleine beetje Nederlands compleet. Maarja, veel valt er ook niet meer te verknoeien met 't hedendaagse onderwijs. En 't gaat niet alleen om MP of dergelijke dingen, maar ook op reclameborden of pakjes spinazie van de Iglo. ![]() Je zou toch verwachten dat zulk soort dingen toch wel door meerdere mensen worden nagekeken...
|
|||
|
|||
![]() @ alle posters hier boven..
zoals genoemd dyslexie is heel anders das meer de zinsopbouw die door elkaar gegooid wordt.. Breezahtaal enz is ook niet te vergelijken.. pak de adv waar het om gaat eens hoeveel taalfouten staan daar niet in.... En nee dat dat zijn typefoutjes want de letters die er moeten staan staan niet net naast de letter die er wel staat.. pak nou motEr Laatst een topic peNdaal enz enz Wat doet men nog op school dan??? |
|
||||
|
||||
![]() Even voor de duidelijkheid; dyslectie geeft het in meer soorten dan dat er types volkswagens zijn.
Sommigen kunnen geen fatsoenlijke zinnen opbouwen, anderen zien het verschil niet tussen 'ij' en 'ei', weer anderen kunnen geen getallen onthouden of opschrijven omdat ze ze dan in de verkeerde volgorde schrijven enz. En dan hebben sommige mensen het erger dan anderen. Zo'n advertentie als in dit topic is gewoon te triest voor woorden heeft absoluut niets met dyslectie te maken. Dit is gewoon verschrikkelijk en als ik zo'n advertentie lees dan is deze voor mij al niet meer interessant. Dan heb ik geen vertrouwen meer in de verkoper. Een typfoutje maken kan altijd gebeuren, maar dit.... |
|
||||
|
||||
![]() Ik word er zelf ook helemaal simpel van, al die taalfouten.
Ik heb dan wel dyslexie, vergeet soms zelf een woord midden in de zin (denk ik weer sneller als mijn handen kunnen typen ![]() Maar ik probeer in ieder geval de zinsbouw/indeling goed te houden en dus ook de leesbaarheid van wat ik schrijf op peil te houden. Nu moet ik zeggen, dat het me in het Nederlands een stuk beter afgaat als in het Duits... Last edited by RubenD : 13-11-2008 at 22:19. Reason: Woord vergeten |
|
||||
|
||||
![]() Maar goed dat die fukkin belachelijke bumpert zeldzaam is in NL... Gatver wat een smerig ding...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedoel ik maar... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeldzame bumper...ja gek he
|
|
|||
|
|||
![]() Ik snap ook dat die ad van MP weinig tot niks met dyslexie te maken heeft. Niet iedereen beheerst de nederlandse taal even goed. Daar kun je niks aan doen. Maar mijn punt is dat als je een verkoopadvertentie maakt neem dan even de moeite om een spellingscontrole uit te voeren over het getypte stuk. (copy paste) Of laat het nakijken door iemand die de nederlandse taal iets beter beheerst.
Ps. Het boven getype stuk is getypt met een aantal biertjes achter de kiezen. Dus spelfouten voorbehouden... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Dit vind ik dan persoonlijk wel weer heel kort door de bocht.
|
||||
|
||||
![]() Lijkd me een slotje waart....
![]()