Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 04-03-2007, 22:06
corrado-usa corrado-usa is offline
6k and counting...

Idd speiegels staan veel beter !!!
Old 18-03-2007, 21:44
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by K & C Tuning
He mooie wagen hoor, hoe heb je het voor gedaan met de audio speel je met een compo setje en hoe heb je het met de deurbakken gedaan????

Hier even voor de liefhebbers even het verhaal van de audio!

Ik begon toen ik de auto kocht met een enkel subje van pioneer ,en een versterker van rockford (2x30 watt )
wat al snel werd vervangen door een set 2x12 inch rockford subs

(is al een recentere foto van 2 jaar terug of zo)

En dit speelde op deze rockford versterker ,type 2600x ,best goed ,ondanks het kleine vermogen van 2x30 watt (rms) de subs waren 100 watt rms
De rest van de speakers waren nog onversterkt ,en gewoon op de radio aangesloten.

Het was ook niet de bedoeling om dit systeem te gaan uitbreiden ,maar ik kon toen goedkoop aan een nieuwe versterker komen en wel de rockford 100.2 ,en die was 2x60 watt rms !
Dus werden de subs nu aangestuurd met een hoger vermogen ,en daar werd het niet minder van ,maar nu moesten ook de rest van de speakers worden aangestuurd met een versterker natuurlijk!

De voorste ,nog originele speakers , werden vervangen door een set 8,9 cm pioneers (30 watt rms),en achter in de hoedeplank (waar al gaten in zaten) kwamen een set kenwood's (2x30 watt rms),en deze werden versterkt door een pioneer 4 kanaals versterker ,4 x80 watt max(rms niet bekend)

Dit heeft er een aantal jaar in gezeten ,en speelde best naar m'n zin.

Nu werd mij een tijdje geleden een versterker aangeboden van rockford ,een 4 kanaals ,de 200A4 ,met een rms vermogen van 4x50 watt ,en heb ik daarbij een set kicker front speakers bijgekocht ,de zwaarste die er toen leverbaar waren in de golf/jetta 2 maat (8,9 cm)
En zijn er een set rockford hoedeplankspeakers aangeschaft ,13 cm ,met een vermogen van 80 watt rms.
Deze combinatie speelde echt super strak ,en erg luid zonder te vervormen !

Nu is vorig jaar ook de subwoofer versterker vervangen door een zwaardere van rockford ,en wel de 500a2 ,die momenteel gebrugt een vermogen levert van 1x700 watt rms ,dit konden de rockford subs niet aan ,en voordat ik deze stuk ging spelen ,zijn er een set MTX woofers aangeschaft!
(de rockford's zijn toen in Lunatik's trunk belandt

Maar genoeg verteld ,hier de foto's nog eens!

te beginnen met een goede accu ,een optima red top

tijdens de inbouw.....

Powerrrrrrr!

hoedeplank speakers...

En de speakers in het dash

Ik heb gekozen voor een zo strak mogelijke inbouw voor in de auto ,dus geen deurbakken of tweeters in het zicht !
Al staat er nog wel in de planning om er 2 tweeters in te gaan bouwen van Kicker ,maar voor het geluid is dat eigenlijk niet eens nodig!

Tot zover dit verhaal ,en ja ,als je wilt weten hoe zoiets speelt ........
zou je het eens moeten horen !

groeten Wytze

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote
Old 19-03-2007, 20:06
Ferry24's Avatar
Ferry24 Ferry24 is offline
VW Guru

mooie install maar zouden er in de deurbakken (orginele plek) 13cm het geheel niet beter maken qua geluid
Reply With Quote
Old 19-03-2007, 21:34
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool

Hej al een tijdje niet meer in je topic gekeken! Die audio is wel fijn . En dat van je spiegels had ik ook nog niet gezien, een hele vooruitgang! Veel netter zo . En die witte ats-en kunnen in de zomer ook heel goed

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote
Reply

Posting Rules