![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij gaat mooi vooruit!
![]() Ik heb nog heel veel te doen met mijn kanjers! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het beloofde plaatje dan maar ![]() ![]() ![]() en zo stond ze vanmiddag op de meeting erbij. ![]()
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 27-06-2010 at 23:17. |
|
||||
|
||||
![]() grappig,hij lijkt zo op m'n ex VR6
![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 14-06-2010 at 18:35. |
|
|||
|
|||
![]() Heel netjes hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() FF weer ontopic,
![]() Je Fire&Ice stond er gister mooi bij in Leeuwarden aan de achterkant van de showroom in Leeuwarden mverh85 ![]() Had hem uiteraard wel ff zien staan gister,alleen wist niet welke eigenaar er bij hoorde,en of je er uberhaubt wel stond toen ik er langs liep haha ![]() 22 aug zien we elkaar vast wel weer denk ![]() Last edited by Geditionone : 14-06-2010 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, jouw fire stond er ook erg mooi bij. Heb je niet gezien maar wij zaten de hele tijd bij het bankje en stoelen met die 2 dames met een kraai ![]() Maar dat maken we bij de fire meet wel goed ![]() @Madison, dat lijkt er wel een beetje op ja helaas onder de kap nog niet ..maar dat komt nog wel al is het geen vr6 ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat komt zeker,ik heb er zin in
![]() blijft een verrassing toch?
|
||||
|
||||
![]() jammer dat er geen naafdopjes op zitten....
![]() @ iedereen: zoek ff mee voor MVERH85 en bied ze hier aan! Nee, HART-STIK-KE mooi! (...ben jaloers op die glimmers!) Andere motor? Is die Pul dan zo handig, dat-ie ff een ander blokkie erin kan hangen voor je? Sinds-ie in jullie bezit is, is-ie flink opgeknapt, ga zo door! Of eigenlijk: niks meer aan doen ![]() (Ik begrijp alleen nog steeds niet, waarom iedereen die G60 spatbordverbreders vóór nou zo mooi vinden; qua vorm zijn ze zó anders dan die van achter... en de wielen lijken dan zo diep weg gestopt! Maar goed, da's mijn smaak, hè! ...en het valt op de ene foto weer wat meer op, dan op de andere...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je kan wel mee naar de Fire&Ice meet in Spaarnwoude hoor.... ![]() of bedoel je dat niet met ''ik heb er zin in'' ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nieuwe kenteken platen opgehaald want de oude waren vies en krom.
Ook net nog even gezocht naar het lekstroom probleem wat al een tijdje speelde, + los en meten maar ik kreeg dus 0.44 op de meter te zien en dat is veels te veel, het duurde even maar het was "last but not least" de laatste zekering dat was de radio dus..deze maar afgekoppelt en draden weer netjes weggewerkt en probleem weer tijdelijk even opgelost. Morgen maar even wat versieren hiervoor kunnen danweer aansluiten en weer testen ![]() ![]() En de verassing is gereserveerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker mike,heb meindert gevraagd om z'n medewerking en die vond het okay,mannetje extra is nooit weg he
![]() spreek je zo wel op msn...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Topper! tot zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag maar even de bougies vervangen was ook hoog nodig zo te zien..
oude en de nieuwe bougie Deze ook maar even mooi opgepoetst met unipol ![]() Morgen aan de gang met de kachelradiateur.. ![]()
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 28-06-2010 at 03:36. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag maar even de bougies vervangen was ook hoog nodig zo te zien..
![]() zie hier de oude en de nieuwe bougie. En nu we toch bezig waren, deze ook maar even mooi opgepoetst ![]() ![]() zo ziet het er weer tijdelijk mooi uit ![]() ![]() Morgen nog even aan de gang met de kachelradiateur..
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 27-06-2010 at 22:36. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk het wel ja, we hebben wel gezien dat er van dat kachelfoam naar buiten kwam via de ventilatie roosters en hadden ook last van zo een zoete lucht in de auto, vette ramen etc.. dus ik neem aan dat ik er goed mee doe om de kachelradiateur te vervangen..
|
||||
|
||||
![]() heb je hem er al in mike?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voel je 't niet dan?