![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die sticker is een fase, gaat vanzelf over zul je zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi uit zo Gijs!
|
||||
|
||||
![]() Sticker laten zitten, doorscoops eraf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor alle reacties
![]() @ Arne; Ah bedankt! Ik vond alleen opel velgen met ET45 en 49 ![]() @ Erik; wat voor fase bedoel je dan, hehehe ![]() Ik denk trouwens dat die deurklink-dingen niet goed te schilderen zijn, en snel zullen beschadigen ga ik ze toch schilderen... Misschien maar eens kijken om ze eraf te halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als die sticker er niet meer zit ben je door die fase heen. Behoeft geen uitleg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi dat staal! Steekt heel goed af op de lak!
|
|
||||
|
||||
![]() Die wielen komen inderdaad echt prachtig uit bij de kleur van de auto. Great succes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hehe, thnx voor de reacties
![]() Vond nog een paar foto's die ivo afgelopen zomer bovenop een parkeergarage had gemaakt. ![]() ![]() ![]() Geen uiterst goeie kwaliteit, maar wel 2 verschillende generaties naast elkaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() sterker nog, de eerste en de huidige generatie, verschil van een jaar of 25 schat ik?
vroeger bouwde men nog smalle auto's :P ziet er netjes uit die jetta van jou, ga zo door ![]() Last edited by The_Maxx : 20-12-2007 at 13:40. |
|
||||
|
||||
![]() Updateje... D'r was wat geld over, en wat zin en ik wilde weer wat afwerken dus heb ik een schroefsetje gekocht
![]() Tijdens montage kwamen we er achter dat de voorste banden niet meer pasten (155/80), maar ik had nog twee velgen met 145/80. ![]() ![]() De dag erna (zaterdag) eindelijk de stalen Corrado velgen gemonteerd ![]() ![]() ![]() Beetje vertekend; er is nog wel wat ruimte tussen motor en weg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gisteren uitgelijnt en vandaag op VW-Speed; ![]() Volgende plan; custom uitlaat maken met enkel een einddemper, tankgat dichtmaken en strak zetten. Dat laatste is nog steeds een doorn in het oog.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, leuke locatie ook.. waar is dat?
|
||||
|
||||
![]() Vind die deurklink dingen er negatief uitspatten.
Voor de rest gaaf, en mooie fotolocatie
|
||||
|
||||
![]() hij is echt mooi hoor. mooi laag!!
|
|
||||
|
||||
![]() Thnx heren
![]() Foto locatie is op een oud industrie terrein in Den Bosch waar m'n oom twee loodsen heeft, met brug, vandaar ![]() ![]() ![]() btw, deurklink dingen blijven zitten. Voorkomt een hoop krassen ![]()
|
||||
|
||||
![]() krassen zijn niet mooi oke, maar om nou te zeggen dan die klinkschelpen mooier zijn???
verders toffe auto Gijs dat weet je, schroefsetje doet 'm goed!
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ik hem gisteren niet gezien heb op vw speed meeting, ziet er goed uit op de foto!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je ze niet coaten? Of is het kunststof?
|
||||
|
||||
![]() Schelpen zijn relaxt.. "je weet toggg Patrick".
![]() ![]() Jurjen, deze zijn van aluminium.. dus kan wel ![]() De uitlaat moet Ã* la Stijn principe worden; recht pijp naar achter en met een goede einddemper erop. Diameter weet ik nog niet (rond de 45/50mm). Zal vast wel iets meer herrie maken, maar een middendemper die over drempels schaaft gaat op een gegeven moment ook herrie maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem gisteren zien staan, leuke bak, die schroefset + velgen staan hem goed
![]() |