![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
OOk wij zijn 2 keer met de renault van de weg gehaald. Het is daar gewoon lopende band werk. Zoveel mogelijk wagens van de weg halen en incaseren. |
|
||||
|
||||
![]() Over incaseren gesproken, kwam dit verhaal net tegen op cleaned, het zou je maar gebeuren.
Beetje belgisch dialect (geen alinea's/leestekens) maar het valt wel te lezen ![]() Gaat over de eigenaar van deze wagen: ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Whaha, wat een verhaal. Oftewel, je auto moet meer dan APK waardig zijn. Neem een gigantische bak onderdelen mee en ga niet te laag rondrijden. Dan kun je er wel veilig heen, anders niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je verlichting het niet doet kom je ook niet door de apk hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zeg ik toch? Maar APK goedkeur in Nederland kan ook nog steeds betekenen dat je niet helemaal aan de Oostenrijkse eisen voldoet -> vandaar meer dan APK waardig -> betere conditie als APK goedkeurings conditie.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb gezien dat hij meegenomen, zat langs de weg in velden
![]()
|
||||
|
||||
![]() best moeilijk dat belgisch dialect....
|
|
|||
|
|||
![]() als je dat niet kan lezen kom je niet vaak genoeg op cleaned
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad een ziek verhaal....
Denk dat hier de prventieve werking volledig vast op loopt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, beetje brak nl... @ apk blabla, deze auto is oldtimer gekeurd in belgië, die gast moet dus nooit meer naar de keuring ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt kijk nooit op cleaned, en wat betreft het hoge noorden..jouw cijfer voor topografie was ook niet om over naar huis te schrijven zeker... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd, alhoewel de auto er erg netjes uitziet !! (maar om dan met dergelijke gebreken te gaan rijden)
maar het gaat er meer om dat hij zijn auto daar achter heeft moeten laten en hij gewoon weer terug is in belgië ![]() ![]() weet niet hoeveel mensen dat zouden doen met zo'n wagen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde afgelopen week dat er een Belg zijn auto had laten afkeuren en toen 2 weken de tijd had om hem te herkeuren en in die tijd naar der see was gegaan,hoe stom ben je dan,APK is voor jezelf en je eigen veiligheid ,Ik heb totaal geen medelijden met deze mensen ,alleen het probleem is ,ze leren er nooit van daar in Belgie
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In België heet het geen APK Milus. En let wel ff op, in België kom je met een verlaagde auto niet door de keuring in Nederland wel. Dus dat staat los van de veiligheid.
|
||||
|
||||
![]() Tjah behalve bij oldtimers, die hebben geen keuring meer, dus mag je vrijwel alles ermee doen, maakt niet uit hoe rot ie is, als ie maar een brandblusser aan boord heeft en remt ofzoiets...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep, gaan we binnen paar weken testen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb nog paar oude kleine brandblussers uit belgische auto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() iemand meer foto's van deze auto (vooral de motorruimte) ??