![]() |
|
|||
|
|||
![]() gewoon van de sloop
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als in OEM 6 bak ?? Dan heb ik mijn antwoord al . . . klik . . . naar Vortex blijkt idd geen OEM te zijn . . . staat ergens halverwege pagina 3 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooie Golf, maar heel vervelende foto. Ik weet niet waarom, maar ik blijf omhoog en omlaag scrollen en ik blijf 'm vervelend vinden.
![]() En pix for clix: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() For more info, effe hier klikken: linkje
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 21-06-2009 at 20:28. |
|
||||
|
||||
![]() de mijne vandaag in asten...
misha bedankt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() twentysix.
![]() twentyseven. ![]() twentyeight. ![]() twentynine. ![]() thirty. ![]() thirtyone. (note to self: rolling shots at under 30mph in my slammed coupe, on a bumpy-ass road=****ty shots and bruised ribs, haha) ![]() thirtytwo. ![]() thirtythree. ![]() thirtyfour. ![]() thirtyfive. ![]() thirtysix. ![]() thirtyseven. ![]() thirtyeight. ![]() thirtynine. ![]() forty. (panning didn't work out so swell either, haha) ![]() fortyone. ![]() fortytwo. ![]() fortythree. ![]() fortyfour. ![]() fortyfive. ![]() fortysix. ![]() fortyseven. ![]() fortyeight. ![]() fortynine. ![]() fifty. ![]() fiftyone. ![]() fiftytwo. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je hier nog meer van, is echt superdik deze ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan iemand mij vertellen wat voor kleurcode dit is.
is al eens eerder gevraagt maar is toen niet beantwoord. ![]() dikke machine ![]()
|
|||
|
|||
![]() is een kleur volgens mij van porsche !
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt helemaal... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iemand een idee hoe die kleur heet, dan kan ik daar de kleurcode van herleiden bij porsche lijkt toch verdomt veel op die kleur van oude van jan bos, wat mij wel een originele kleur lijkt,, iemand hier de kleurcode van dan? ![]() ben een kleur aan het zoekn voor mijn golf 2 vr6, vandaar. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Staat het ook niet in het artikel over deze auto in PVW?
Ben het overigens met je eens dat dit een supermooie kleur is. |
|
|||
|
|||
![]() is als het goed is LN5V Pasadena blauw!!
![]() heb er zelf ook 1!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is niet dezelfde als Jan Bos Marten, totaal niet zelfs. Die van Jan is een originele VW kleur, die andere ken ik echt niet. Als die van Porsche is zal die porsche wel lelijk zijn want het is niet echt een kleur voor een Porsche vind ik.
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad LN5V, maar die UK golf is een Porsche kleur.. code of naam staat niet vermeld in de PVW!
|
||||
|
||||
![]() Zal even in de porsche kleurenwaaier kijken op t werk maandag , maare Marten een Mk2 vr6 ? vertel .......!
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Marten]kan iemand mij vertellen wat voor kleurcode dit is.
is al eens eerder gevraagt maar is toen niet beantwoord. Volgens mij 37u cobaltblau metallic,pas nog gespoten op een kever |