![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dik hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi ding hoor , wel een beetje te laag om het karakter van zo`n auto te behouden .
qua looks wel super ... Geeft mij weer een goed idee voor mijn deurstrippen onder en dorpels qua kleur. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Over het verlagen zeg ik niks meer, maar
deze is idd een heel stuk mooier en meer in verhouding als die rode [ vind ik ] ![]() -----------------
|
||||
|
||||
![]() DIE GEILE!!
![]() ![]() (gelijk op marktplaats kijken naar een gele s3, wat ben ik toch zwak ![]() en een plaatje van mij ![]()
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 21-03-2014 at 15:21. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
same here ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een dikke wagen die s3,de strippen en bumpergrill bij mij ook maar glanzend zwart spuiten.Maar zo laag wordt die van mij niet.
|
|||
|
|||
![]() Als er van te voren geen foto's waren gepost hadden de meeste niet eens gezien wat er anders was aan die rode
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij ook niet ![]() Dan was hij ineens vet geweest en lag hij 'alleen maar te laag'
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk je dat nu echt ![]() Dit zijn toch twee totaal verschillende auto's . ----------------
|
||||
|
||||
![]() Nee, het grote deel van het forum is half blind en wat dom, die zien dat niet
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk hadden veel 't niet gezien inderdaad, een originele RS3 is ook flink breder dan een gewone. Deze auto is gewoon een 2.0 TDI waarvan de originele schermen verbreed zijn, dus het verschil naar die en origineel RS3 zal zoveel niet schelen. Het is ook net hoe het licht erop valt, op de ene foto lijkt het extreem widebody en op de andere foto valt het nauwelijks op.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() [/QUOTE] jammer van de gele spiegelkappen. wil mijn gele ook weer terug ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Andere/betere foto.. hoezo is die verbreed? Niks van te zien
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, het is idd knap/netjes gedaan!
verder met andere 'Dikke Audi's' nu ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben toch niet gek
![]() Die laatste is toch niet echt ?? -----------------
|
||||
|
||||
![]() Je bent wel gek .. net als dat je die rode niet mooi vind
![]() Deze laatste is gewoon een HDR foto van Leon zijn a4. Tijd voor een andere hobby? ![]()
|
||||
|
||||
![]() HDR is een beetje overplayed, in een subtiele vorm alleen acceptabel in de makelaars sector.
![]() ![]()