![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja hij doet het gelukkig weer, weet niet wat er mee mis was. Maar na misschien wel 100X op de ontspan knop te hebben gedrukt, kwam er mee en mee weer wat leven in. Dus kunnen we mijn cameraatje gebruiken straks of morgen. En 7maart voor de einser van de vrouw, he knedel?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Net dus met Nigel en zijn Corrado wat foto's gemaakt.
Ik vind ze wel geslaagt. Hier zijn er een paar.. Het zijn er een hoop maar ja het was ook wel weer om even te doen. Teminste weer even iets nuttigs gedaan vandaag. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 28-02-2010 at 01:33. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De foto's zijn super geworden
![]() Het Golfje staat er heel dik bij zo, de volgende keer maar even foto's maken in het zonnetje ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er erotisch uit hoor mannen!
en nigel die wieltjes staan um ook ERG lekker!
|
||||
|
||||
![]() Wagen zag er heel mooi uit vandaag Ron!
Binnekort even een shootje doen met mijne? ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit Ronnie, mooie edition !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Binnenkort gewoon met alle wagens samen op de foto. Lijkt me ook leuk. Maar als je foto's wilt hebben dan doe maar een belletje dan maken we een afspraak. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit, een beetje originele golf 2 blijft mooi, alleen persoonlijk vind ik het jammer van de rolkooi, maar dat is persoonlijke smaak, voor de rest mooie auto, zie je niet meer veel met smalle bumpers.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Tsja Caddy Ron, rolkooi is gewoon een kwestie van smaak, en inderdaad ja je ziet een smalle bumper Gti die netjes is eigenlijk niet vaak langs komen.
Ik ben er ook erg blij mee, en onderhoud en verzorging staat dan ook hoog aangeschreven bij mij. Net nog even wat poets spul gekocht bij Carclean.nl, wat poetsdoeken voor het uitpoetsen van de wax, een paar aplicator pads en natuurlijk een blok klei van Poorboy´s en van DodoJuce de klei spray. Zodat ik, als het deze week of aankomende zaterdag een beetje weer is de wagen helemaal kan kleien en waxen zodat die er voor 7 Maart er goed voor staat. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() thanx voor de link ron
![]() heb net ook voor 6 tientjes materiaal besteld. kunne we de hele week gaan poetsen savonds ![]() 7 days remainig ![]()
|
|||
|
|||
![]() supervet...echt allebei...alleen load ze es erges anders up zodat we ze ook in het groot kunnen zien
|
|
||||
|
||||
![]() Geen probleem, hier staan ze in mijn Photobucket album, daar staan ze in origineel in.
Gr Ronnie De link http://s282.photobucket.com/albums/...n%20en%20Nigel/
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 28-02-2010 at 12:22. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tnx Erik. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's ronnie! Zo met die bbs-en kan er ook wel weer een gti-lip onder
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee Marco dat lijkt maar zo, die Gti lip is net te dik. Deze ligt dan echt vast op de grond en dat wil ik niet meer. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Cl lip lijkt ook netjes toch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele gave fotos!
![]()
|
||||
|
||||
![]() @Mitta: dankje.
Ik zelf vind dit een heel gave foto, hier komt eddyvwone met mijn wagen aan rijden om de wagen te verplaatsen, voor een nieuwe plaats te zoeken. Gr Ronnie