![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ooooh had er nou even siglachrome ramen in gezet........dan weet ik zeker dat HUGO wel een goed bod had gedaan....... ![]() ![]() wie heeft er nog een setje siglachrome liggen............en wil ze ''doneren''...dan wil ik wel zien hoe snel Hugo ze dr uit heeft alvorens ze aan diggelen worden geslagen........ ![]() ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 07-03-2011 at 00:25. |
|
||||
|
||||
![]() Had je niet beter een ander merk kunnen nemen? Een terrein met vw-liefhebbers die dan vw moeten klein slaan?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een ander merk was "te makkelijk" geweest.....daar doen we bij VW-Speed niet aan........... ![]() Gewoon een oldtimer Golf 2 er aan wagen.....da's pas stijl toch........ ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super initiatief!
|
|
|||
|
|||
![]() Snap dit ook niet zo goed. Een oude VW in elkaar slaan...?? Terwijl hier toch liefhebbers van VW's horen te komen...
Initiatief vind ik zeer goed maar niet op deze manier. Maak dan een kop van jut ofzo... |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer het voertuig in kwestie nou geen/weinig functie meer heeft, is het toch prima dat het nog 1 laatste bestemming krijgt voordat hij de pers in gaat?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik had ook een fransoos gepakt, maargoed
![]() /just my 2 cents
|
||||
|
||||
![]() Wedden dat hij zo meer geld oplevert dan als je hem verkoopt op Marktplaats? En dan gaat het naar een goed doel ook nog.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DAMN zet er een opel neer.... of een marbella/clio of zo iets! ![]() intitiatief is top... uitvoering qua autokeus minder!
|
||||
|
||||
![]() En wat krijg je als je er een ander merk neerzet? Krijg je alleen maar meer gezeik van.
|
|||
|
|||
![]() jongens jongens wat maakt het nou uit dat het een VW Golf is......het is tenslotte een VW meeting!
![]() En voor degene die het ZONDE vinden dat het hier om een VW gaat........ ![]() ik zou zeggen doe een bod voor de onderdelen die je nodig hebt.en sloop deze er af, ![]() de prijs zal alleen ietsje hoger liggen dan normaal want het geld gaat tenslotte naar een héél goed doel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ook meer mensen die hem willen slopen denk ik toch ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een volkswagen stuk slaan is ook gewoon leuk hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok dus als ik het goed begrijp kun je dus geld bieden om bv de voorruit er met een voorhamer uit te tikken?? en zit hier dan een minimale inleg aan??
|
||||
|
||||
![]() Wat kost het als we hem op zijn dak leggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() gewoon hoogste bod - eerste keus
![]() doel is om zoveel mogelijk geld op te halen, gewoon doneren mag ook, maar je mag je ook even af reageren. wat betreft de auto - ding heeft een goed leven gehad, het is mooi geweest, het heeft wel een beetje rust verdient, so rest in piece, maar nog wel ff paar centen opleveren graag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoel maar,hoeveel golfjes zijn/worden er wel niet gesloopt voor onderdelen en zo , deze levert tenminste nog echt iets op voor een goed doel !
Ik heb nu al zin in deze meeting jongens !!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() ok dan drie tientjes voor de vooruit!!
|
||||
|
||||
![]() kiek, eerste bod staat
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
in z'n geheel......of in 35289651470 stukjes... ![]() |