Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-04-2010, 09:38
Gertje 83's Avatar
Gertje 83 Gertje 83 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 140
Default Achterbank haakt niet vast

Ik heb een golf variant van 1997 en heb een interieur uit een 5-deurs over gezet alleen nu haakt de achterbank niet maar vast in zijn vergrendeling.
Aan de rechterkant is het niet zo'n probleem want daar staat een kinderstoel alleen links klapt bij remmen naar voren.

Weet iemand hier een oplossing voor of moet ik toch weer op zoek naar een ander interieur alleen dan van een variant?
Reply With Quote
  #2  
Old 11-04-2010, 09:44
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by Gertje 83
Ik heb een golf variant van 1997 en heb een interieur uit een 5-deurs over gezet alleen nu haakt de achterbank niet maar vast in zijn vergrendeling.
Aan de rechterkant is het niet zo'n probleem want daar staat een kinderstoel alleen links klapt bij remmen naar voren.

Weet iemand hier een oplossing voor of moet ik toch weer op zoek naar een ander interieur alleen dan van een variant?


De onderste bevestiging van de achterbank van een 5 deurs ,aan de buitenzijde zit een halve cm hoger dan bij die van een variant .
Je zou de stof en schuim van je nieuwe bank kunnen overzetten op je oude frame ,of je bevestiging een halve cm verlassen .
Ik kwam er ook achter toen ik het recaro interieur er in zette ,ik kon toen gewoon de frame's omzetten .

Al heb ik later wel de originele achterbank er weer ingezet ,omdat ik de recaro's heb bekleed in de originele stof die in de auto hoort .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum