|
||||
|
||||
Gts met bbs kit
|
|||
|
|||
Mooi ding hoor, ook helemaal origineel op één ding na: de wangen van de stoelen zijn met leer bekleed. Maar doordat het middendeel nog de originele stof heeft ziet ook dit er erg goed uit.
Wel jammer dat het geen 1.8 is. Ik denk ook niet dat ie dit geld ervoor gaat krijgen. Jaartje terug stond ook een nette GTS te koop, voor €1500. Die heeft ook tijden te koop gestaan. Nu zal dit exemplaar vast netter zijn, maar of dat dit geld waard is vraag ik me af. |
|
||||
|
||||
Dit lijkt meer op een BBS met GTS striping dan op een originele GTS.
|
|||
|
|||
Weet te weinig over de GTS om erover te kunnen oordelen, i.e.g. klopt de grille niet en een toerenteller hoort er op zn minst toch ook wel in of niet?
|
|
||||
|
||||
Toerenteller weet ik zo niet, maar van die grille heb je gelijk. Verder had de GTS gewone zwarte gti verbreders, een zwarte voorspoiler en volgens mij ook andere velgen.
|
|||
|
|||
In mijn optiek is ie gewoon origineel hoor, ik heb zelf nog proefgereden in dit model; een rode, maar heb toen gekozen voor een 1.8 GTS, waar ik in had gereden was net als deze een 1.6, degene waar ik mee heb gereden toen had ook de ronde koplampen ipv de vierkante.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Volkswagen heeft wel een Golf 2 met een BBS kit aangeboden destijds. Als actiemodel.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Yup dat klopt, dus ook de GTS, het is maar wat de klant wilde natuurlijk. Ik had de keus toen in 1987, of de Witte gewone GTS of een Rode GTS met BBS set (Waren beide 2e hands auto's)
|
|||
|
|||
Ok, het klopt dus wel. Wel maf eigenlijk dat de GTS BBS dan wel weer de normale koplampen heeft meegekregen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
hehe die vierkante koplampen vond toen niemand al mooi, het kan nu retro/brocante en weetikveel zijn, maar die lagen bij mij samen met de spoiler binnen 1 dag op de sloop