![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ben al een tijdje op zoek en daarnaast gewoon aan het sparen. Maar steeds als ik een golf zie die ik kan kopen en wil hebben zijn er nog 100 mensen die me net voor zijn. ![]() Ik ben op zoek naar een Golf 1 die potentie heeft voor een oldschool uiterlijk. O.a. chrome bumpers en lijsten. Mijn max budget is op dit moment ~€ 4000. Mijn eisen lijst is ong. -Carrosserie moet mooi zijn en nagenoeg zonder roest al is dat zeldzaam. -Schakelbak 4 of 5 maakt niet uit -Benzine -1.1 of 1.5 of 1.8 motor maakt niet uit. Ik koop de golf niet om te racen. Maar om lekker in te toeren. (1.5 zou mooi zijn ivm toekomstige motor verandering maar 1.1 is ook prima!) -Geen GTI! -Geen dakraam. Ik hou niet van tierelatijntjes ![]() -Kleuren waar ik niet van hou: rood, groen en wit. Wie weet heeft iemand wat voor mij staan.. Vriendelijke Groeten, Herman |
|
||||
|
||||
![]() Hey man, ik zag deze op mp staan...ik weet niet of het wat voor jou is maar met zo'n budget kan je wel iets van maken. Gr Juul
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...=1&thumb_click=
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beide mooie golfjes,
Vooral die eerste, mooie kleur. Echter zoek ik 2 deurs met een schakelbak. ![]() Of is een automaat ombouwen naar schakelbak wel te doen? |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een plaatje van een golf 1 staan. alleen is hij rood van kleur. maar wel een net ding.
GTI interieur, grijs/zwart 1,1 benzine 4-bak chrome bumpers schroefset 15 inch 1 delige bbs wielen in zwart. bouwjaar 1975 kleine achterlichten geen roest. heeft hele winter stil gestaan in de stalling, pakking van carburateur lekt een beetje. stottert af en toe wat. maar deze kunnen we voor je vervangen. of je moet zelf handig zijn.. indien interesse hoor ik het graag van je
|
||||
|
||||
![]() Automaat ombouwen naar schakel kan. Je moet echter iemand vinden met ervaring hierin evt voor tips enzo...ik heb daar geen bal verstand van.
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een golfje 1 staan met een 1300 er in.
Deze is vorig jaar volledig herdaan en is dus zo goed als nieuw. Enig nadeel is mss dat deze in het mat beige gespoten is/ Laat maar iets horen indien interesse. dan laat ik je een paar foto's na. (deze is wel een belgische wagen) grtz dylan |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al denk ik een golf gevonden. Ga hem deze week ophalen. Bedankt allemaal verder voor jullie medewerking
![]() |