![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen het wordt weer eens tijd om een gezellig meet te houden dit keer niet in beverwijk maar bij spaarnwoude.
15-6-12 8u Route Is echt super simpel, je rijd de berg op bij Snow Planet/World en dan zie je van zelf 3/4 klim wanden staan. Daar is een paarkeertereintje bij waar ongv. 30 auto's kunnen staan. :tu: Ik trap alvast af: 1. Roy 2. Polowrider 3. Henk 4. NeFReT (ovb) 5. Niels16v 6. Jjetta 7. Meller (ovb) 8. Steef-o (ovb) 9. Modeleur 10. Sci2 11. ArnoD (ovb) De standaard regeltjes: (Thanks to Henk :tu: ) 1Geen brullende torretjes als we die willen horen gaan we wel naar CPZ overdag staat dikker materiaal. 2 Geen piepende bandjes ten eerste is zonde. Ten tweede wil je roken?? pak een peuk. Ten derde jij betaald alle steenslag ongeacht door jou gemaakt of niet 3 Geen boemboemboem herrie achtig iets (ook geen frans duijts en al helemaal geen Heino) Muziek mag wel maar hinder andere groepen er niet mee. 4 Gooi je troep in een plastic tas zodat we de plek netjes achter kunnen laten en stel der komt een agent dat die ook lof kan spreken dat we het netjes willen houden Last edited by RoyZ : 04-06-2012 at 21:09. |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer?
|
|
|||
|
|||
![]() 15 Juni
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Savonds of al in de middag ook?? |
|
|||
|
|||
![]() Is aan je eigen ik ben er rond 8e
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Okeejj dan zie wel ff ![]() 16 juni ook al een andere meeting dus zal nie laat worden.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 7 juli houden we ook een meet daarzo van 12 tot ......
misschien leuk als jullie dan ook komen. hoe meer hoe beter!!! ![]() Er zijn zeker een hoop mooie foto spots daar.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() 7 juli klinkt goed!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als ik het goed begrijp dus vrijdag de 15e om 8uur s'avonds? Zat net in je profiel te kijken trouwens. We zijn zowat van dezelfde datum alleen mijn bouwjaar is iets ouder ![]() Ik ga nu naar me werk,ik lees het wel. |
|
|||
|
|||
![]() Je heb het goed ja, aanstaande vrijdag vanaf 8e.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom mischien wel ff kijken
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet nog niet of ik kom,moet zaterdag werken en de wekker loopt om 4uur af ![]() Ik kijk nog ff.Laters |
|
|||
|
|||
![]() Ajoh ik moet ook gewoon werken zaterdag.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jij kwam toch rond 8en?Ik ga ff kijke of ik toch kan komen,alleen wat eerder dan ![]() Als ik kom blijf ik niet te lang i.i.g. Moet jij ook om 4uur op zaterdag? ![]() Ik moet tot 1/2 3 werken,dus lange dag ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha niet om 4 uur, maar is zaterdag me eerste werkdag bij me nieuwe baas dus kan daar niet half slaperig gaan staan.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ah zo.Ik snap het.Kijk nog ff,misschien kom ik toch wel ff kijken. Klopt het dat jij een Fire&Ice Golf hebt?Oh nee,dat was Dr.Golf zag ik. Ga jij 7 juli ook nog naar Spaarnwou?Ik moet dan zelf werken en weet nog niet tot hoelaat ![]() Topic van Zaandam is een beetje doodgebloed,iedereen zit op FF(je weet wel watr ik bedoel ![]() Misschien tot morgen. |
|
||||
|
||||
![]() Ben er ook weer bij, lijkt vanavond toch weer de goede kant met het weer op te gaan.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hee kerel,hoe is het?Hoe was de meeting? Topic was een beetje weggezakt dus ik dacht ik zal 'm weer ff ophalen. Was het een beetje druk geweest?Het was wel mooi weer die dag. Hoe bevalt je nieuwe baan? Op het moment werk ik heel veel dus niet echt veel tijd voor meetings ![]() En deze meeting kwam sowieso niet goed door iets wat ik niet on topic ga zetten. Ga jij misschien nog naar de F&I meeting volgende week de 7e? Andere VAG's waren ook welkom las ik. Zo me mandje in,morgen 1 dag vrij en genoeg te doen hier thuis ![]() Ik had gister zoiets raar trouwens.Een hele scheur in het plastic waar de ventilatieroosters zitten door de zon en zo'n luchtje(=van glas) voor in de auto. Heeft dus als een vergrootglas gewerkt ![]() Ik laat het zo,denk ik,want om dit uit te gaan bouwen zie ik niet zo zitten. Nog heel ff neuzen en zo naar bed. Ik lees je hier wel,greetz uit aardbeiendorp. |