![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
op nog een paar probleempjes na heb ik de corrado weer netjes aan de loop. de volgende probleempjes moeten nog even opgelost worden... lekke radiateur. temperatuurvoeler voor inschakelen koelvin thermostaat waarschijnlijk stuk. waar ik nog niet zo 1.2.3 uit ben zijn de volgende dingen; de auto zuipt onmogelijk veel; 220km op volle tank ong. 1op5 en het gas blijft even hangen bij het loslaten en zakt dan langzaam en stapsgewijs terug. wat kan dit zijn? ook heb ik de volgende vraag; van wie is mijn corrado geweest? *kenteken JG-NL-47 *pas geleden opnieuw over gespoten in een felrode kleur. (was ook al rood) *17" velgen *remus einddemper *ik heb hem gekocht bij auto balk in bakhuizen (frl) graag zou ik willen weten wat er allemaal aan de auto gebeurt is. de auto is opzich heel netjes, op wat foutjes in de bedrading enz na. mag via pm of mail. voor de g-lader reviseurs: op lader ondekte ik 2 codes: namelijk op de linker helft 3858R en op de rechterhelft 3859R. deze waren ingegraveerd. wie weet wat dit betekend? graveren is niet door vw gebeurt, dus ik heb het vermoeden dat deze al eens gereviseerd is. allemaal weer bedankt voor de antwoorden!! mvg jeffrey Last edited by jeffrey-16v : 22-08-2012 at 05:04. |