![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik aan :
Een zeer nette en redelijk unieke set Keskin KT1 in de volgende maten : Velg diameter : 16 inch Velg breedte : 9j Steek : multisteek 5x100 en 5x112 ET waarde : 2x ET 25 en 2x ET30 Banden : Federal 195-40ZR16 Profieldiepte : allemaal min 7mm 2 velgen hebben lichte makkelijk te repareren stoeprandschade . De 2 andere velgen zijn zeer netjes ! De banden staan getrokken en hierdoor kan deze set bijv. Makkelijk op een golf 3 gti gereden worden . Bij de set worden de volgende zaken bijgeleverd : set eibach spacers van 20mm set eibach spacers van 5mm 20 passende wielbouten Doordat deze velgen multisteek zijn passen ze op bijna het gehele vag bouwreeks vanaf +/- 1994 Vraagprijs voor deze complete set € 450,- Voor verdere vragen stuurt u aub even een e-mail . Last edited by passatgt16vg60 : 12-08-2012 at 18:50. |
|
|||
|
|||
![]() als het goed is heb je een emeeuw binnen
|
|
|||
|
|||
![]() @ Riesh ,
ik heb niks binnengekregen ! |
|
|||
|
|||
![]() hmm das raar.
Anyway ik wil iets in 4x100 en vroeg naar de mogelijkheid tot omboren. Waarschijnlijk is dit niet mogelijk |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan wordt het helemaal een gatenkaas ![]()
|
|||
|
|||
![]() Omboren is niet mogelijk ivm multisteek !
Enigste optie is het gebruik van adapters van 4x100 naar 5 x 100 . Dan wordt het alleen passen en meten ivm ET waarde . Ik denk dat indien je een adapter kan vinden van 20mm je nog wel weg komt . |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt een PB! Smeerlap |
|
|||
|
|||
![]() Velgen zijn verkocht en opgehaald !
Mag een slotje op !!!! |