![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe topic geopend!
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 03-06-2006 at 01:00. |
|
||||
|
||||
![]() Die vloerbedekking wil ik wel hebben.. moet het snel weg of kan ik het een keer ophalen als ik met mijn werk in de buurt kom?
Zoek je zelf nog type 2 onderdelen? check mijn topic dan kunnen we misschien ruilen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je misschiens BezinePomp voor een GTI 8v?16v past ook volgens mij
|
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 middenconsole voor elektrische ramen?
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je dat sportstuurtje nog? zo ja, waarmee is t bekleed, leer of kunststof?
|
||||
|
||||
![]() ok, ik hoor t wel een keer, kun je ook zien of de naaf passend is voor een golf uit dec 89? dan heb ik wel intresse
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee votexen heb ik al zat..kzoek een normale met elektrische ramenschakelaars erin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jammer ben op zoek naar leren stuurtje, toch bedankt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan mag ie wel opschieten! |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel belang bij je votex middenconsole. Voor 40 euro neem ik em van je over. Zondag toevallig naar Dinxperlo? Laat het me maar ff weten via de telefoon aangezien ik niet echt vaak online ben.
|
|
||||
|
||||
![]() pieter,
heb je toevallig nog een verlagingsset liggen voor een golf 2? laa maar ff weten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waneer weet je dat= ik moet toch nog een keer jouw kant op voor die embleemloze grill laat maar weten als je meer weet, dan kom ik je kant op
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kun je wel ongeveer een indicatie geven wat je er voor wilt hebben?
|
||||
|
||||
![]() Hej Pieter,
Heb je misschien nog korte schokdempers liggen? Heb hier setje 40/40 veren liggen, en heb nog dempers nodig! En ik ben nog op zoek naar een kabelboom voor m'n mistlampen (G60) Ik hoor het wel! M.v.g Bas Jansen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou kunnen, maar begint wel slecht te worden.... merk dat de achterkant door gaat hangen namelijk, daarom wil ik andere. IIG bedank voor je reactie! mvg, Bas
|
||||
|
||||
![]() Die oranje knippers is dat met de kabels en fittingen ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ophalen? Verzenden geen optie dan? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope alles wat ik wilde vervangen en veranderen zit er al op. Slotplaat is niet meer nodig. dus alleen de knippers aub |
|
||||
|
||||
![]() heb jij nog binnenverlichting met vertrager liggen?
|