![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop
golf gti g60 originele g60 op kenteken bouwjaar 1991 apk tot sept 2005 vorige maand koppeling drukgroep en koppelings cilinder vervangen 190pk chip en poulie g-lader vorig jaar gereviceerd bij roma tunig met rekening vollederen interieur met stoelverwarming electrische ramen en spiegels digitaal dashboard ingebouwd werkend!!!!!! half dichte achterklep slot en wisser verwijderd electrisch te openen embleemloze gril met heldere koplampenapk tot 28september heldere achterlichten met wimpers verlaagd met veren en dempers voor 6cm achter 4cm 16inch sportvelgen met 205 40 16 banden paar honderd km mee gereden klasse drie alarm met c.v. en certificaat vr prijs 4750,00 euro voor info bel effe 0652117576 Last edited by g60lammert : 17-07-2005 at 17:36. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vooruit dan...die ruitenwisser kan echt niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik wou dat ik het geld ervoor had.
|
||||
|
||||
![]() ik zou dat ik hem gewassen kon zien :p:p
|
|||
|
|||
![]() niemand intresse in een mooie goeie g60????????
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wel interresse, maar geen centjes ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ondertussen al verkocht, jerry?
|
|||
|
|||
![]() nee nog niet verkocht maar hoeft ook niet weg staat niet in de weg
en rijd nog steeds SUPER gna gna!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() ik heb effe nieuwe foto,s geplaatst!!!!!!!!!!
nu wel gewassen |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() nette mooie wagen! (jammer van de tankklep, maar kan wel anders natuurlijk :p)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() das gelukkig ieders zijn smaak anders reden we allemaal met de zelde auto
nog bedankt van de foto,s j.l. hoest in brummen?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kleine moeite toch, in brummen is het lekker rustig, ga nu ff uitlaatspruitstuk vervangen ![]()
|
|||
|
|||
![]() en nog bedankt J.L.
|