![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Heb een maand geleden een golf 3 motor 2.0 AGG in mijn jetta geplaatst maar nu heb ik het probleem dat die maar 2 tellen start. als ik het contact aanzet hoor ik geklik uit mijn startblokkeing komen en als ik dan wil starten slaaat hij voor 2 tellen aan en valt dan weer uit . is er iemand die mij kan helpen ? Mvg, Lars |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is het de startonderbreker die roet in het eten gooit. Gooi wist hier meer van dacht ik..
|
|||
|
|||
![]() ik heb de zender van in de sleuten gewoon bij de leesring gelegd ,het is ook de originele startonderbreker, maar nu is er 1 grijze draad van de startonderbreker die ik nergens kan aansluiten
|
|
||||
|
||||
![]() grijs met witte streep is je k, lijn ,,
die moet aangesloten anders werkt het idd niet .. de grijse witte . moet op je imo kast .. daaruit gaat er 1 na je uitlees stekker . dan loopt hij wel .. vrgr gooi ,. |
|
|||
|
|||
![]() maar ik heb geen uitlees stekker..
de grijze met witte streep gaat naar motorkabelboom en die andere gewoon grijze zou naar uitleesstekker moeten gaan maar die heb ik niet ,zou het ook kunnen werken zonder uitleessteker ? Mvg, Lars Last edited by lars583 : 15-08-2012 at 11:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zet die grijse van je imobilizer ,, even op je grijswitte van je motorkabelboom . dan loopt hij wel .. ![]() |