![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een Gilera Ice (45) dus helmplicht.
De scooter heb ik door de tijd heen helemaal naar me zin gemaakt ! Grotere wielen die gepoedercoat zijn en nieuwe banden lagers etc, nieuw kapwerk , nieuw zadel alles gewoon weer toppie gemaakt en naar mijn zin is een soort project geweest !, ik heb de scooter heerlijk gereden altijd en nog steeds ! maar het rijbewijs is binnen en jaa... dan wil je een auto ! Dus wie wilt een scooter en heeft een goedkoop autotje teruil ? Ik heb ook plaatjes bij het praatje ! ( dan ben je snel verkocht ) ![]() ![]() ![]() ![]() Verdere gegevens. Scooter komt uit 2001/2002 Km stand is 14*** Motorblok is gereviseerd. Alles mechanisch en elektrisch werkt perfect alles aan de scooter werkt perfect gewoon. rijd ongeveer 60/65 , heerlijke snelheid om met het verkeer mee te komen ! Nja ik heb liever als jullie iets willen weten dat julie t dan vragen aan me Ik hoor het graag ! En kwa auto? bied alles maar aan ! ik ben benieuwd EDIT: ik zie dat ik alleen 1 kant van de scoot op de foto heb, morgen komt de andere kant !!
|
||||
|
||||
![]() golf 1300 1991 wit
apk februari 2013
|
|||
|
|||
![]() Foto's etc ?