![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek een nette golf 1 diesel.
Het liefste een 4deurs maar momenteel geen pre meer. Wat wel in orde moet zijn is de carrosserie. Dus geen rotte boten aanbieden. Marktplaats linkjes heb ik niets aan want geloof me ik heb ze allemaal gezien. Er zit gewoon nog niets bij voor mij. Ik hoop echt dat er iemand hier is die iets leuks heeft staan wat nog niet te koop staat maar eventueel wel weg mag. Paar kleine problemen die me een dag of twee kosten vind ik niet erg maar roestwerk heb ik voorlopig even geen tijd voor. En omdat ie direct als 2e dagelijkse auto moet worden ingezet komt dat ook niet echt uit. Biedt maar aan als je iets hebt voor me, mag ook een PM,etje sturen. Budget ligt een beetje aan de staat maar wil niet meer dan 3250 euro uitgeven. Ik denk dat ik daar toch een redelijk strakke mk1 diesel voor moet hebben.
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 24-09-2012 at 18:42. |