![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi allen,
Ik rijd een passat 1600 GL uit '82 met oorspronkelijk een 4-bak. Nu bleek het een 5-bak te zijn na aankoop, waarbij de 5 waarschijnlijk bij doorverkoop niet gezien en gebruikt is. Het duurde een paar weken voordat ie weer soepel schakelde in en uit z'n 5. Nu is de koppeling aan vervanging toe, en vraag ik me af welke set ik nu aan moet schaffen. Eerst de oude uitbouwen en dan pas de nieuwe bestellen gaat een paar dagen brug kosten, en dat probeer ik te voorkomen. Is er iemand die ervaring heeft met 5-bakken op een 1600 uit '82?? Groeten, Jikko |
|
||||
|
||||
![]() Bakcode staat op de bak.
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me dat je voor de koppeling te vervangen genoeg hebt aan de motorcode?
|
|
|||
|
|||
![]() Hey bedankt, denk ik.
De enige code die er ik vond is: 013301231F Daar werd de handelaar niet wijzer van, en met googlen vind ik op alibaba alleen een kap die een onderdeel van een bak zou kunnen zijn. zegt bovenstaande code jou wel iets? of is er nog een moeilijk zichtbare plaats waar het ook zou kunnen staan? vooralsnog bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat vroeg ik ook in de winkel, maar er zijn verschillende types koppeling (o.a. aantal tanden?) en dus kon ie niet zeggen welke ik moest hebben. Aangezien 't besteld moet, kon ik ze ook niet voor de zekerheid meenemen, en achteraf de verkeerde terugbrengen. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is altijd een kwestie van kijken wat er in zit
![]()
|