![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo collega vw idioten :biggrin:
m'n nieuwe stoppers voor m'n type 1 zijn binnen, Zimmermann VR6 schijven met Greebstuff blokken,daar moet m´n golfje wel mee te stoppen zijn....... denk dat ik er voor circuitwerk ferrodo blokken opgooi, dan rij ik toch met m'n winter BBSen, die mogen wel vies worden van mij ![]() achter komen gewoon standaard schijven en blokken op dat remt toch niet zoveel, komt remdrukregelaar die vanuit binnen kan verstellen cheerio maarten |
|
||||
|
||||
![]() Winter BBS´en? Manmanman....give ´em to me! :p
Knappe remmen trouwens...Maar waarom geen redstuff blokken voor op circuit?
|
||||
|
||||
![]() idd winterBBSen....... big pimpin
![]() zijn gewone VR6 wielen hoor zal zo wel ff fotoke schieten |
|
|||
|
|||
![]() Das mooi spul om te remmen, en ik zou ook Ferrodo blokken erop zetten, das toch wel wat beter..
|
|
||||
|
||||
![]() voor normaal gebruik kan je green stuff nemen maar voor circuit en race gebruik en snle rij gedrag toch maar ferodo indd
leuke schijven trouwens groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() das ook de bedoeling heb nl geen zin om m'n 3 delige bbsen vuil te maken.....
voor circuitwerk komen de 15ers erop, andere blokken is dan ook zo gepiept |
|
||||
|
||||
![]() leuk speelgoed
![]() wat zijn winter BBSen?
|
||||
|
||||
![]() winterBBSen zijn ronde aluminium BBS wielen met een zwart rubber goedje eromheen om in de winter en op het circuit mee te rijden zodat je zomer BBSen niet verneukt worden
![]() Last edited by bobby-digital : 14-05-2005 at 17:47. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeer mooie schijven hoor de rode blokken van ebc zijn ook zeer goed bestand tegen zeer hoge temp.en zeer weinig fading. |