![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal mijn daily boot er ook maar eens bij zetten.
Het is geworden een 1.8T variant van het jaar 2001 ![]() Deze kwam ik tegen op internet en van de zomer en ben maar meteen gaan kijken..... ![]() In de eerste week kwam ik er achter dat de Passat een beetje TLC nodig had en die heb ik maar meteen uitgevoerd.... Grote beurt Koplampen opnieuw gepolijst LMM Diverse vacuum slangen vervangen Alles vloeistoffen K&N inleg filter Chip van 150 PK naar 200 PK (www.chipmeister.nl) Eigen radio erin Goed, hier wat pics..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plannen zijn er niet ![]() ![]() Laat maar horen wat je er van vindt ![]()
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Larsv5 : 27-10-2012 at 12:52. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding. Een schroefset zal hem goed doen. Bijna de zelfde kleur als die van mij.
|
||||
|
||||
![]() Thanks, jij rijdt ook met een schroefset en 19 inch toch..?
|
||||
|
||||
![]() Jep.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog wat leuks liggen qua wielen voor de passat?
Ik had 8.5X19 inch BBS CH MOTORSPORT maar deze zijn weer verkocht ivm verkeerde ET waarde en bandenmaat.
|
||||
|
||||
![]() Weer aan de 3BG Lars?!!
Nice
|
||||
|
||||
![]() Ja sander weer aan de 3BG, kon het niet laten....
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen!
|
||||
|
||||
![]() Iedereen aan de Passat, we worden oud
![]() (heb er nog geen.... ![]() Mooie ride ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nice ride Lars.
|
||||
|
||||
![]() Thanks gents,
Worden we allemaal oud of willen we gewoon een grotere auto... ![]() Maar het is m'n 2e 3BG variant, de vorige is de oude van Marten en is nu van Sander.. ![]()
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Larsv5 : 27-10-2012 at 20:33. |
|
||||
|
||||
![]() vandaag een setje wielen gehaald...
RH Crossline 8,5X19 ET 35 hebben wel wat TLC nodig maar wellicht dat ik ze een ander kleurtje geef ![]() ![]() ![]() Laat maar horen wat jullie ervan vinden.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gave wielen! Wat voor kleur had je in gedachten?
|
||||
|
||||
![]() Mooie wielen, ik vind het altijd wel goed staan een donker hart en een bling bling rand.
![]() ![]()
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 01-11-2012 at 20:08. |
|
||||
|
||||
![]() Weet nog niet welke kleur het gaat worden....??? Mss wel een lichte kleur of gewoon (mat) zwart..?
|
||||
|
||||
![]() Kijk wat de postbode kwam brengen.....
![]() ![]() Zal wel even gaan duren voor dat die er onder zit, maar je kan hem maar vast hebben.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk! Mooie wielen ook!
|
||||
|
||||
![]() Zit toch te denken aan iets anders (uiteraard VAG), mss gaat de passat wel de verkoop in...?
Hij is net terug van een nieuwe thermos staat is best fijn met dit weer ![]() Korte opsomming van de Passat: Passat Variant (3BG) 2001 165.000 KM (wordt nog mee gereden) Comfortline Chip naar 200 PK met K&N luchtfilter www.chipmeister.nl Elektrische ramen Elektrische spiegel's Dimmende achteruitkijk spiegel Clima Cruisecontrole Centrale portier vergrendeling (afstandbediening) Onderhoud: Olie ververst incl filter (2012) Remvloeistof ververst (2012) Koplampen laten polijsten (2012) LMM vervangen (2012) Thermostaat vervangen (2012) Diverse vacuüm slangen vervangen (2012) Wat krijg je er eventueel bij: Schroefset AP, nieuw uiteraard (nog niet gemonteerd) 19 inch RH Crossline (hebben aandacht nodig) Passat is een prima gezin/reis auto en rijdt heerlijk, rede dat ik hem wellicht zo verkopen is dat ik iets anders leuks heb gezien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen hoor
![]() Ik heb nu een ford focus maar ben wel zoekende naar dit model passat. dus wat is eventueel je vraagprijs?