![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in mijn Golf Cabriolet de standaard remleiding vlakbij uitlaat en turbo lopen.
Nu is mijn vraag hoe hebben andere turbo ombouwers dit opgelost ? de afstand tussen turbo(hotside) en schutbord is een vinger dik (1,5cm) ![]()
|
||||
|
||||
![]() hiermee los ik het op;
http://www.qspraceware.nl/qsp-produ...ateriaal-1.html
|
||||
|
||||
![]() bedankt,
![]() ![]() Ik had al gekeken bij biesheuvel en autosportcompany maar vond eigenlijk alleen van die hittematten en exhaustwrap. Denk dat het deze gaat worden. die kan ik opensnijden en over de remleiding vouwen, daarna weer sluiten met een paar ijzeren clips. ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb voor mijn TDI ombouw het hitteschild van mijn ibiza donor gebruikt (past met wat kleine aanpassingen)
Maar is misschien voor jouw toepassing te dik. ![]()
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 13-11-2012 at 20:30. |