![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was bezig met de aansluiting van de elektriek van mijn dashboard toen ik per ongeluk de stekker voor de teller losmaakte en alle pinnetjes eruit waren
![]() ![]() ![]() Kan iemand mij zeggen waar de draden terug in moeten ? is een kabelboom van een 1.1 met enkele tietenteller ik heb de kleuren: ZWART BLAUW BLAUW ROOD BLAUW WIT 2 x ![]() BLAUW ZWART BLAUW GRIJS ROOD PAARS ZWART BRUIN De stekker gaat van 1 tot 14
Old Volkswagens don't leak oil, they just mark their spot ![]() Antrieb niedrig und langsam ![]() Last edited by Sox_Wolfie : 18-11-2012 at 17:11. |
|
||||
|
||||
![]() Welk bouwjaar ?
|
|
||||
|
||||
![]() Kabelboom is van '78
|
||||
|
||||
![]() Helaas, van '78 heb ik alleen het schema van de D en LD-modellen. Denk niet dat je daar veel aan hebt...
|
|
||||
|
||||
![]() misschien zijn die draden hetzelfde maar dat weet ik niet ...
Toch bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, de kleuren kloppen al niet, anders konden we het nog gokken: er zitten oa. een gele en een geel/rode draad bij...
|
|
||||
|
||||
![]() Echt niemand ?
![]() Is een 14 polige stekker met 10 draden ...
|
|||
|
|||
![]() http://www.golfcabriowiki.de/index....Kombiinstrument
Als je dit combineert met een bedradingsschema moet je een heel eind komen! |
|
||||
|
||||
![]() Dankje ik zie wat ik ermee kan
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Ik geraak er dus echt niet uit ![]() dit is mijn toerenteller hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik kom zot ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zal morgen even voor je kijken. Ik dacht dat ik nog zo'n stekker heb liggen, maar weet t niet zeker. Ik laat t je even weten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje wel !! ![]() Let's hope for the best ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een kabelboom van een 79-er golf1. De golf1 waar deze kabelboom uitkwam, is door iemand omgebouwd naar diesel, tenminste dat vermoed ik. Ik weet niet of er verschil zit tussen de stekkers, maar het is er 1 met 14 gaatjes, net als de jouwe. Ik heb er een foto van gemaakt. Zal die vanavond posten
|
|
|||
|
|||
![]() Hier istie. Wat later dan gepland, maar toch.
Ik hoop dat je er iets aan hebt ![]() De nummering is als volgt: Vanuit de foto gezien van rechts naar links 1 t/m 14. Dus ljnks 14 en rechts 1. Last edited by Coen72 : 18-12-2012 at 18:21. |
|
||||
|
||||
![]() JE BENT MIJN HELD !!
Alle kleuren komen overeen behalve de 1ste (nr12) heb ik niet. als alle kleuren overeenkomen moet dit ook wel lukken bij mij hé ![]() Dankje wel !!
|
|||
|
|||
![]() Graag gedaan, hopen dat het gaat werken nu!
Succes! Groet Coen |