![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Met een verhuizing in het vooruitzicht ben ik een beetje aan het opruimen. In de aanbieding: Set BBS Mahle De wielen zijn 13 inch, 6j breed en hebben et 13. De twee voorbandjes zijn wat schuin gesleten, zie foto, maar nog binnen apk normen geloof op z'n minst 2,4 mm. Bandenmaat is 155-70. Dat zou er zo uit kunnen zien. ![]() Voor de wielen 100 euro? Verder heb ik nog diverse dempers en veren in de aanbieding. ![]() Van links naar rechts. Voorpoten met dts-line dempers. Dempers zijn perfect, niet te straf. De veren zijn alleen te slap, mogen gratis mee voor oud ijzer of iets. (heb nog andere voor veren welke stugger zijn) Verlaging 6cm. Mogen weg voor 45 euro. Gele achterpoten (merk onbekend) met veren. Fijne combinatie, niet te stug wel stuk sportiever. Verlaging is 4cm. Mogen weg voor 30 euro. DTS-line achterdempers. Met deze achterdempers was ik wel heel blij, lekker stabiel, iets stugger dan normale veren. Deze zijn nu 'ingesteld' op 4 cm verlaging, zijn nog 2cm naar beneden. Mogen weg voor 45 euro. Set losse dempers voorzijde. Deze komen bij Bolku vandaan. Prima dempers voor een 6cm verlaging. Mogen weg voor 35 euro. Alle dempers zijn netjes en zijn niet lek of iets. De prijzen die ik er bij heb gezet zijn enkel vraagprijzen, bieden mag altijd! ik wil het graag opruimen namelijk. Af te halen of te bekijken in Den Haag. Voor vragen mail gerust! guusvandevenne @ gmail.com Groet, Guus
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat! Last edited by guusvandevenne : 29-11-2012 at 14:49. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi
Wil je de wielen ook op sturen ? Mvgr nick |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook nog een goede 4bak liggen golf 1,2. 50 euro?
En ik heb nog een 3f polo gt motortje liggen. Zit verder niets meer op qua inlaat of uitlaat dynamo etc., kop met kleppen en 3f nokkenas, welke nog op het blok zit gemonteerd. Blokje heeft zo'n 170 duizend gedraaid. mag weg voor 75 euro? Alle prijzen zijn vraag prijzen, bied gerust, wil het graag opgeruimd hebben maar iemand die er iets mee kan.
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat! Last edited by guusvandevenne : 11-12-2012 at 20:46. |
|
|||
|
|||
![]() omhoog!
|
|||
|
|||
![]() Upje voor alles
|
|||
|
|||
![]() heb je toevallig foto's van de kop?
Is de kop ook kaal of zitten er nog kleppen in? nokkenas en hydro stoters heb ik niet nodig. |
|
|||
|
|||
![]() Upje voor alles. Wil het graag opgeruimd hebben, bieden mag!
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|||
|
|||
![]() Niemand leuk wieltjes?
|
|||
|
|||
![]() Nou ja, als we in bier gaan denken
![]() Ik bied 3 kratjes bier naar keuze voor het blokje? |
|
|||
|
|||
![]() Ik bied 60eu incl verzendkosten voor de vering met de DTS dempers
PM me maar met reactie
|
|||
|
|||
![]() Upje voor o.a. het polo gt motortje met cilinderkop met hydrostoters en nokkenas. Heb er eventueel ook nog een andere snellere vw nokkenas bij. (weet geen exacte specs helaas)
|
|||
|
|||
![]() 60 euro voor het blokje dan?
Kan het waarschijnlijk alleen pas zo na kerst ophalen. |
|
|||
|
|||
![]() Blokje houd ik even vast voor Martijn en de dts vering is verkocht aan Erik. Upje voor de wielen en voordempers en achter dempers+veren
|
|||
|
|||
![]() BBS'jes zijn verkocht aan Andy, veel plezier er van!
Nog voor en achterdempers in de aanbieding!