![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op deze site.
Tot nu toe erg leuk hier :p . Ik zal een paar foto's van me mk-1 laten zien voor de genen die het leuk vinden. ![]() ![]() en zo was hij toen ik hem kocht ![]() ![]() Last edited by sjoost : 24-05-2005 at 18:43. |
|
|||
|
|||
![]() welkom hier dat is wel een mooi vwke doe zo voort greetz
|
|
||||
|
||||
![]() bekende naam, kom je van vw-moruf???
nette type 1 trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja daar struin ik ook al een tijdje rond. Heb jou ook al meerdere malen voorbij zien komen. Ook een mk-1 met quartet,zeer net |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor
lekker kontje trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dankje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey sjoost, heb je auto al eens mogen bewonderen en ziet er nog steeds fraai uit.
keep up the good work?! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() welkom, ik vind het wel een gave auto.
|
|
||||
|
||||
![]() welkom!
je golf heeft wel een mooie verandering ondergaan ![]() verbrede 14" wielen eronder?? keep up the good work |
|
||||
|
||||
![]() Hij's mooi
![]() Welkom op t forum en veel plezier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een verschil!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd mooi werk,
toch leuk dat er zo mensen zijn die zo´n mooie dinges maken
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit, die wielen zijn ook super!!
een heel groot verschil inderdaad met hoe je m kocht
|
|||
|
|||
![]() Heey lijpe Golf, inderdaad een verbetering! Heb je trouwens die vorige wielen nog? Vind het namelijk wel mooie wielen :P
Groeten Tim |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor de reactie's,altijd leuk om te horen ![]() Nee,die heb ik verkocht. Maar anders moet je even op marktplaats/ebay kijken,OZ Racing velgen. Zijn leuke velgen maar staan niet onder mijn auto zoals hij nu is. |
|
||||
|
||||
![]() wat een walgelijke tupperware bak!!
![]() hahaha just kidding! alleen btje jammer dat dat 'lekkere kontje' nou 1 meter boven de grond hangt ipv 1 cm! maar dat gaat goed komen! desnoods zagen we die veren weer af!! hahaha |