![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er is een nieuwe hoek in m'n golf gezet. Nu bij het verwijderen van de oude hoek zag ik dat er een dikke pel over het plaatwerk was gespoten. Ik kan dit het best omschrijven als een crème-kleurig laagje van 3mm dik. :roll:
Nu wil ik het zo origineel mogelijk houden en wil ik er terug zo'n laagje overzetten. Maar wat is dit eigelijk? :oops: En waar kan ik dit kopen? Thanks! |
|
||||
|
||||
![]() Kan zowel plamuur zijn als de rubber-achtige beschermlaag die er door vw op is gezet af fabriek.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() verkrijgbaar bij de brezan,en met de bijgeleverde harde kwast is het haast net als origineel aan te brengen.succes!
|
||||
|
||||
![]() En wat is precies het doel van dit spul?
|
|
||||
|
||||
![]() de [puntlas]naden beschermen tegen invloeden van buitenaf.
|
||||
|
||||
![]() zorgt gewoon dat er geen roest komt
beschermlaag als er roest aanwezig is helpt het niet natuurlijk
|
||||
|
||||
![]() Aha, okee. Blijft deze kit ook taai of rubberachtig? Dan zou je 'm nl. ook kunnen gebruiken voor geluiddemping! En is het bestand tegen de temperaturen onder de motorkap?
|
|
||||
|
||||
![]() tja,hoe kan ik dat even uitleggen....je kan er zegmaar wel een nagel in afdrukken,zonder dat je er een 'snee' in maakt.bestand tegen temperaturen onder de kap is het gewoon,je kan er natuurlijk geen uitlaat mee dichtsmeren of het direct naast een uitlaat gebruiken.
|
||||
|
||||
![]() Okee, dat ga ik dus eens even proberen! Een 3mm dikke laag taai spul op alle plaatwerk onder de kap kon het totale geluid wel eens lekker gaan dempen!
![]() |