Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 25-05-2005, 08:59
Daggie Daggie is offline
Forum Newbee

Default G40 gezocht

Ik ben op zoek naar een goed, betrouwbaar G40-blok. Met goeie g-lader en kabelboom zeker bij.

Eventueel met "te reviseren" g-lader, maar dat wil ik dan wel terugvinden in de prijs.

Waar kan ik best beginnen zoeken? In België zijn ze nooit verkocht, dus ik zal mij zowiezo moeten richten naar Nederland en Duitsland.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij mijn zoektocht.
Old 25-05-2005, 09:06
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life

Zowieso verkeerde topic, maar:

Hier in het forum zijn al een paar complete G40 blokken voorbij gekomen, in de gaten houden dus.
Het mooiste zou zijn om een complete (achter)schade G40 te kopen, dan heb je alles wat je nodig hebt. Bij een G40 wijken naast het motorgedeelte nog heel wat meer onderdelen af tov van de "normale" polo.
Bovendien kun je dan vaak het blok nog wel laten lopen voor aankoop, dat wordt moeilijk bij een blok wat al een tijdje uitgebouwd in de schuur staat.
Qua g-lader: voor aankoop demonteren en (laten) openhalen en controleren of een eventuele revisie nog zinvol is.

Succes!
1988 Polo G40
Old 25-05-2005, 09:18
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Volgens mij is het voor in de 6n van daggie ,

Tenminste dat hoop ik stiekum
Old 25-05-2005, 09:20
Daggie Daggie is offline
Forum Newbee

Ik ben niet echt thuis op dit forum, daarmee wist ik niet goed waar ik het moest posten.

Ik heb al eens gekeken in "onderdelen te koop", maar veel interessante dingen stonden daar eigenlijk niet ... er was iemand met een lader van sls, maar die is blijkbaar al verkocht. De andere was van iemand die hem in een 6n wou steken, maar het niet meer zag zitten. Die wist blijkbaar niet goed wat hij verkocht ...

Als hij in perfecte, gereviseerde staat is, mag het best wat kosten (maar dan wel met de nodige facturen) ... Als hij gereviseerd moet worden, moet het niet te veel kosten
Old 25-05-2005, 10:29
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

topic verplaatst.....

Posting Rules