![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag,
ik heb nog een set BBS RC041 liggen. Deze zijn origineel geleverd op een speciale versie van de E36 318is. De velgen zijn 17", 7.5J, ET41, 5x120 & 2-delig. Deze velgen zie je ook wel op golf mk2/3/4 met het hart aan de voorkant (de ET wordt dan 57). Het is een nette set met weinig plekjes. Foto's ![]() ![]() ![]() De set is in de buurt van Apeldoorn te bezichtigen. De vraagprijs is 650 euro. Inruil dikke set 15" 4x100 mogelijk. Groet, Justin |
|
|||
|
|||
![]() Gereserveerd
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben wel eens benieuwd hoe ze bij een 2-delige set het hart aan de voorkant kunnen monteren.
Heb je daar een foto van?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij dit type velg is het hart los ipv de buitenrand (zoals normaal bij de meeste 2-delige velgen) ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er wel echt gaaf uit zeg!
Heb ik echt nog nooit zo gezien bij een 2-delig wiel. Thanks! Al verkocht?
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Herm, er zijn best veel setjes die manier opnieuw gemonteerd hoor, dit is mijn set (zitten trouwens ook onder een Mk2):
![]() ![]() Edit: Als de topicstarter het wenst, verwijder ik de foto's wel ![]()
Seekrank ... Last edited by Suspekt : 28-12-2012 at 20:29. |
|
|||
|
|||
![]() Nee hoor, vind ik mooi
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad, 20mm vooraan, 25mm achteraan ![]() Ikzelf heb deze op een oud type Gti met smalle bumpers, de wielkasten zijn nog volledig origineel (inclusief binnenkuipen). Ook al is het een 17" (bij mij met 185-35-17) kan je hier toch nog aardig gaan verlagen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Herm, ik heb nog geen reactie op mijn pb naar jou
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, hebt er nu 1 in je box ![]()