![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop:
Volkswagen Golf 2 uit 1988. Originele 1.8GTI 8V. KM stand: 277.xxx Reden van verkoop: Ik ga vanaf volgende week weer naar school toe, dus word de auto overbodig en te duur. Optielijst: - Compleet overgespoten in 2009 - BBS imitatievelgen - Verlaagd met JOM schroefset (07-2012) - Bodem compleet getectyleerd en hard gemaakt - Origineel schuifdak dat NIET lekt - Digifant uitgevoerd Augustus 2012 kleine oliebeurt gedaan met remvloeistof erbij. Augustus 2012 perfect uitgelijnd bij audi-dealer Er zit een radio in van JVC met USB, AUX, ingebouwde parrot, en 2 boxen in de hoedenplank van Blaupunkt (blijft zitten tegen meerprijs, anders gaat alles er uit) Minpunten: Schade op de velg rechts voor(stoeprandschade) Linker spiegel niet in de goede kleur Achterklep 2 kleine scheurtjes in De kleppen tikken af en toe Voor de rest is het een fijne auto, waar ik dagelijks mee naar werk rijd, en me nog nooit heeft laten staan. Vraagprijs: €2300,- Te bezichtigen in Duiven. Beperkte inruil mogelijk. ![]() ![]() Last edited by rogierlow : 29-01-2013 at 13:18. |
|
|||
|
|||
![]() Schopje omhoog.
|
|
|||
|
|||
![]() Schupke omhoog
|