![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag vandaag volgens mij de oude auto van teknix gespot
Blauwe mk1 met Porsche hoepels en edition one interieur. YL-61-BL Deze stond bij een klein winkelcentrum in Heerlen...
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 03-06-2005 at 23:07. Reason: Wrong name :o |
|
|||
|
|||
![]() Is niet van mij geweest,ik heb gehad:
Blauwe MK4 GTI met verchroomde 17 inches Zwarte MK3 met Gepol. Porsche S4's Rooie MK2 TD Zilveren MK1 1.6 Zilveren mk 1 GTI met 15 inch cup Bordeuax rode mk 1 met 13 inch Wolfrace. |
|
||||
|
||||
![]() van wie was hij dan ? hij was van iemand van hier... kwam uit de omgeving van noordwijk.
edit: Gevonden... hier op Benz hoepels... lenso was het dus ![]()
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 03-06-2005 at 23:06. |
|
||||
|
||||
![]() lenso berry zijn ex...
|
||||
|
||||
![]() Klinkt als Lenso, Berry heettie geloof ik in het echt.
Edit:"Beetje te laat"
|
||||
|
||||
![]() Apparaat viel me gewoon gelijk op... zag er nog best goed uit alleen die wielen waren niet al te netjes... veel lelijke poetskrassen, denk dat ie het verkeerde middeltje gebruikt.
|
||||
|
||||
![]() das idd de oude auto van lenso/berry...
als `t goed is heeft een vriend van KevinTDI en LinnieTDI hem nu..
|
||||
|
||||
![]() zal ik hun eens aanspreken dat ze die vent een pot unipol moeten aansmeren...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Forummer Nanneborn heeft hem inderdaad gehad ![]() Maar heeft hem ook al weer verkocht, hij heeft nu een andere golf 1 (foto's zie gallery ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ey als jij hem bij Heerlen gezien van waar ben je dan zelf???
ik woon in landgraaf dus niet ver weg... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik woon in Leusden, ja dat is bij Amersfoort
![]()
|
||||
|
||||
![]() lenso allang niet meer gezien op het forum!
|