![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij mijn golf tdi te koop.
Kleur: Zwart Kmstand: 348000km Boekjes zijn altijd netjes ingevuld na onderhoud. Verder heeft de auto een schroefset en is de rest gewoon origineel. Auto loopt super goed, startmotor is vervangen plus accu pas geleden en heeft 3 maanden terug nieuwe olie gehad en sinds vorige maand ook apk gekeurd. Apk is geldig tot 24-1-2014. Reden van verkoop is simpel, ik rij tegenwoordig iets minder en wil dus terug naar een benzine auto. Inruil is niet mogelijk heb al wat op het oog namelijk. Verder heeft e auto winterbanden, schroefset en nog een setje velgen met zomerbanden. Minpunten: Cv werkt niet Airbag lampje brandt sinds kort. Barst in voorruit(niet in het zicht, APK proof) Volle tank is 1000km :tu: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by KaRaKaN : 09-03-2013 at 13:11. |
|
||||
|
||||
![]() Woonplaats vermelding is verplicht! Graag toevoegen en de advertentieregels nog eens lezen.
|
|
||||
|
||||
![]() Woonplaats Badhoevedorp
|
|
||||
|
||||
![]() Degene die deze week komt kijken kan ik nog wat moois maken met de prijs.
Ik heb namelijk wat anders op het oog. |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Uppie mensen. Auto rijdt gewoon super goed. Wil hem eigenlijk niet wegdoen maar moet weg!
|
|
||||
|
||||
![]() 1500 euroSSS
|
|
||||
|
||||
![]() uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Topictitel aangepast. Volgende keer ipv een nieuw topic maken, gewoon even aangeven in het topic dat je de titel graag aangepast wilt hebben. Dit is 5 seconden werk voor ons.
Nog een klein tipje wat betreft het airbaglampje; check de stekkerverbinding even onder de stoelen. Deze wil door het schuiven nog wel eens storing geven
|
||||
|
||||
![]() Thanks! Heb ook nieuwe fotos toegevoegd. Zijn vandaag gemaakt.
![]() ![]() ![]() ![]() |