![]() |
|
||||
|
||||
![]() YO!
Straight out of Hollywood BLV is hier alvast een klein verslagje van wat we allemaal in de afgelopen drie dagen hebben gedaan! VEEL!!! En we hebben nog 11 dagen te gaan ![]() Het begon al snel! Op het vliegveld van Philly zagen we de ouders van Viva La Bam!!! Zaterdag naar San Diego geweest. VEEL dik spul gezien! Veel bekende bussen. Dit is de Camper van "kamperkitjay" aka "Jay the strange Boy". Fabio had ook een dikke collectie ![]() Gisteren Pomona en daarna naar de Butchershop om the chillen met wat BDM leden. Een van hun had deze dikke 51'er bril met 5" versmalde vooras en verchroomde fuchsen! Een stukkie rijden? Dat sloeg ik natuurlijk niet af! Vandaag met z'n 3en even onderdelen wezen halen bij wolfsburgwest. In style uiteraard in deze 72'er kever van onze gastheer. Mischien dat we nog 'ns een pc tegenkomen en nog wat kunnen plaatsen, anders tot over een kleine 2 weken!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben zo jalours.
Have fun ! |
|
||||
|
||||
![]() Idd ziet er erg leuk uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig !!!
Gaat helemaal goedkomen daar zie ik al ![]() ![]() ![]() En die '51er is echt SUPER ![]() Veel plezier nog de komende 11 dagen !!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Klinkt allemaal goed! Ziet er ook goed uit.... Nog veel plezier verder!
|
|
||||
|
||||
![]() COOL!
Ben ook jaloers ![]() Heel veel plezier nog, dikke kus. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er VET uit heren!!! Wat een belevenis zal het allemaal zijn...
En die 51-er is zooo gaaf, maar daar zullen de meesten het hier wel over eens zijn ![]() Quote:
No hard feelings, tis nu ook geregeld!! ![]() Have fun in the sun dudes ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig.
zit allemaal goed spul tussen. goeie reis, en we willen ook foto's van die lap dance ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb jij ff mazzel dat ze daar jouw reputatie wat betreft autorijden nog niet kennen ![]() Geintje !! Veel plezier allemaal,en doe Wout en Niels de groeten !! |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf zeg, allemaal! Kicke dat je de ouders van Bam tegen bent gekomen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh waanzinnig man!!!! Wat was het btw heerlijk om je stem te horen vanmorgen!!! De groetjes aan Erwin & Niels, miss you and see U soon xxx
|
||||
|
||||
![]() de heren hebben het zo te zien erg naar hun zin!
have fun guys
|
||||
|
||||
![]() Seau, die '51-er is de bom zeg! Zo te zien hebben jullie wel plezier daar. IK WIL OOK!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Kicken, ziet er gaaf uit! Have fun!
|
|
||||
|
||||
![]() Veel plezier
En vraag Fabio om een handtekening aub De dames zouden het erg waarderen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey bah... Gert... bevuil het forum niet zo!
Volgens mij missen die meiden hun ventje... hahaha als ik zo de opmerkingen lees. |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig gasten!!!!!!!!!!!!
ziet er erg cool uit allemaal zo man en de ouders van la bam echt cool dat jullie hun tegen kwamen ik ga jullie verslagen scherp in de gaten houden
|
||||
|
||||
![]() Echt SUPERvet gasten!!!!!
Ik weet al waarvoor ik vanaf nu ga sparen!!!! (een 51'er bril, verlaagd, versmald, dikke chromed fuchsen en vette albert's ![]() ![]() Have fun daar!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zekers Daan, maar des te leuker is het om ze dan weer te zien.