![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben mijn oorspronkelijk bericht even kwijt daarom hier een nieuw MET FOTO"S
Ik heb een witte Passat variant type 32b van 10-07-1987, 1800 benzine bijgekocht voor wat onderdelen voor mijn turbo dieseltje (oa trekhaak). De carrosserie van deze auto is echter nog verrassend goed hij heeft aan de buitenzijde wel wat roest en de bestuurdersdeur is op een paar plekjes rot. Tevens wil de motor niet meer starten, (startmotor is zeker kapot), heeft 275.000 gelopen. Interieur ziet er niet slecht uit (niet kapot) al moet deze wel gereinigd worden. Dashboard zonder de bekende scheuren, etc. Mag nu in onderdelen weg! Locatie: Bergeijk (onder Eindhoven) Schermen € 25,- Deuren € 50,- (voordeuren verkocht) Motor + toebehoren € 150,- Motorkap € 25,- Interieur € 75,- Voorruit € 25,- Zijruiten € 15,- Raammechanisme (4x) elk € 5,- Achterklep € 50,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groet, Frank
Passat 32b variant 1600 TD, 1986 Last edited by Frankpost : 24-03-2013 at 23:03. |
|
|||
|
|||
![]() Wat voor een bak zit eronder?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De auto staat niet bij mij, maar kijk het even na en laat het je dan weten. Groet, Frank
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb even gekeken en nhet is een 5 bak (4+E), laat maar weten of je intresse hebt. Groet, Frank
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En gezien het een 1800 is zit er een 2N bak onder. Met de zwaarste versnellingen die je onder een 4cil kan zetten. (in Europa althans)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Zollie Bedankt voor de info, voor de liefhebber een leuke bak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Uppie, voordeuren verkocht, nog veel te koop voor een kleine prijs
![]()
|
|||
|
|||
![]() beste,
hebt u het voorraam nog? zoja koopik het groetjes |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik zoek van dit type passat een remkracht verdeler.. Zit die er toevallig nog op en in okee staat en zoja, wil je die evt verkopen? Gr. Passaat
|