![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeft altijd bij ons in het dorp gereden heel nette auto nog
http://link.marktplaats.nl/654685329 |
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 Avance dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker origineel... avance GTI??
|
||||
|
||||
![]() Had de zelfde vraag, avance gti
|
||||
|
||||
![]() Zover ik weet bestaat die origineel niet.
|
|||
|
|||
![]() Er staat toch 1.6 boven...?
|
||||
|
||||
![]() Tellers en stuur kloppen niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
golf 2 bedoel ik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik dacht alleen de grill en logo op achterkant zijn niet origineel en de sticker op achterklep rond de raam. Maar hier zitten de experts |
|
|||
|
|||
![]() Dit is een mkII Avance Sportief. Gebaseerd op de C uitvoering en heeft sportstoelen, een middenconsole en het lijkt of er getint glas in zit.
De Avance Comfort had geen middenconsole en geen sportstoelen, maar wel standaard getint glas, centrale deurvergrendeling en een luxe dashboard. Het stuur op deze Avance Sportief klopt dus wel: het stuur van de C-uitvoering. De wielen, grille en GTI striping en achterklepbestickering zijn niet origineel. En de achtergordels waren een optie. Deze witte Avance Sportief vind ik overigens aardig duur! |
|
||||
|
||||
![]() Stuur klopt ook voor avance maar niet voor GTI.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wanneer de auto echt netjes is en de km stand klopt vind ik het nog wel meevallen.
|
||||
|
||||
![]() hij is nu ineens 500 euro duurder???
|